B4stian Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Når jeg går inn på "Hjelp og støtte" og oppdatering så kommer SP2 opp som noe som ikke er innstalert, jeg trykker på Innstaler SP2 og etter noen minutter kommer denne meldingen opp: Mislykkede oppdateringerHvis du vil ha hjelp med å installere en oppdatering, kan du se løsningen under de enkelte problembeskrivelsene. Problem: Se i oppdateringsloggen for å få en beskrivelse. Microsoft Windows XP Windows XP Service Pack 2 Installasjonen mislyktes Feilkode: 0x8007F0CC Prøv å installere oppdateringen på nytt, eller søk hjelp fra en av ressursene nedenfor. Alternativer for selvhjelp: Vanlige spørsmål Finn løsninger Nyhetsgruppe for Windows Update Noen som kan hjelpe meg? Jeg har lovlig versjon av Windows XP Pro.
Manx Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 (endret) Har du prøvd å laste ned sp2 og innstallere manuelt? Kan hende at det funker... Edit: Jeg har innstallert sp2 en fem seks ganger og ikke vært borti noe tull så langt, både manuelt og fra ms update... Endret 24. februar 2006 av Manx
B4stian Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Skrevet 24. februar 2006 Har du prøvd å laste ned sp2 og innstallere manuelt? Kan hende at det funker... 5657892[/snapback] Har du en link til det da?
Manx Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 (endret) Skal se om jeg finner den, må inn i IE for å finne den (ikke bra ) Edit: Her, her ligger den på norsk også. Håper det virker, denne gangen. Edit2: Manglet noen bokstaver Endret 24. februar 2006 av Manx
B4stian Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Skrevet 24. februar 2006 Får en rar feilmelding. Noen som har tips?
oysfaerg Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Jeg kan tenke meg du har kjørt Windows Blinds, eller UI eller noe slikt - Etter eller annet program som legger inn Themes o.l. Fordi de endrer på ntldr-filen bl.a. Programmene pleier å ta backup av Windows-filene.
B4stian Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Skrevet 24. februar 2006 Jeg kan tenke meg du har kjørt Windows Blinds, eller UI eller noe slikt - Etter eller annet program som legger inn Themes o.l. Fordi de endrer på ntldr-filen bl.a. Programmene pleier å ta backup av Windows-filene. 5658089[/snapback] Det har jeg ja, hvertfall brukt StyleXP og et til... hvordan får jeg fikset det?
oysfaerg Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Jeg kan tenke meg du har kjørt Windows Blinds, eller UI eller noe slikt - Etter eller annet program som legger inn Themes o.l. Fordi de endrer på ntldr-filen bl.a. Programmene pleier å ta backup av Windows-filene. 5658089[/snapback] Det har jeg ja, hvertfall brukt StyleXP og et til... hvordan får jeg fikset det? 5658095[/snapback] Jeg minns å huske at det er ett alternativ du får under avinstallasjonsprosedyren. Se i settings om det er mulig å "Revert to original files" eller noe sånt. For det er nemlig det som er feilen som gjør at du ikke får installert SP2.
B4stian Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Skrevet 24. februar 2006 Jeg har såklart fått slettet de programmene, men det ligger to mapper under Programfiler med en god del filer i og jeg husker at programmet sa at det tok backup. Hvor kan jeg finne igjen de filene?
miXer Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Jeg kan tenke meg du har kjørt Windows Blinds, eller UI eller noe slikt - Etter eller annet program som legger inn Themes o.l. Fordi de endrer på ntldr-filen bl.a. Programmene pleier å ta backup av Windows-filene. 5658089[/snapback] Det har jeg ja, hvertfall brukt StyleXP og et til... hvordan får jeg fikset det? 5658095[/snapback] Jeg minns å huske at det er ett alternativ du får under avinstallasjonsprosedyren. Se i settings om det er mulig å "Revert to original files" eller noe sånt. For det er nemlig det som er feilen som gjør at du ikke får installert SP2. 5658105[/snapback] Hatt den meldinga der jeg å, men da bare la jeg inn Windows på nytt Har lært nå!
MindTooth Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Den som leter, finner: http://support.microsoft.com/kb/327101/en-us
MindTooth Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Takk, det løste problemet. 5658631[/snapback] Godt å høre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå