knut-eirik Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Ok, men var liksom at det er mindre utsatt når du ikke ser mer enn sub'en og en ok-spiller, enn at du ser en fancy spiller, fancy sub og åpen forsterker på en fancy stylet bil...Forskjell på en Saab 900 og en BMW M3 liksom... 5668346[/snapback] Det tror jeg neppe de bryr seg om, det gjør ei heller de som vil ha sånt.... vil de ta det og det gjør de, de som stjeler kan jo tro en biltemaspiller som ser "fancy->stort kalkulatro display" er gull pga at de ikke vet bedre og knabber den fra en saab 900 Men er bilen stylet osv og ting er monter omtrent som en utstillingsbil så er det vel å skrike "jeg har masse fancy dyrt utstyr i bilen min ja" og det kan være en magnet på andre i samme miljø som vil ha det + knarkere / vinningsforbrytere. Så leting i eget miljø (råner) er som regel snedig ting har en tendens til å dukke opp
Jalla Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 God montering, bruk av skruen bak på spiller (som 90% ikke gjør...) til å feste denne samt en alarm og vettig bruk, eller rettere sagt ikke bruk i det heletatt når en passerer områder med "belastede elementer" er kjekt å legge seg på minnet. Og om det er kjeltringer i miljøet som rapper fra felles rånere el.l så håper jeg inderlig disse blir skambanka og lempa inn i nærmeste glattcelle! Jeg er en snill mann, men tjuvradder nærer jeg ingen varme følelser for
icer Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Øye for et øye, kjøre som kineserne... Stjeler du noe så kutter de av deg hånden
Jalla Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Personlig ville jeg gått for en mer Darwinistisk måte, senka siktepunktet og sørget for å hindre spredning av uønskede gener, hehe
Defus Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Personlig ville jeg gått for en mer Darwinistisk måte, senka siktepunktet og sørget for å hindre spredning av uønskede gener, hehe 5668654[/snapback] *aplaudere*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå