Smikken Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Hei. Sønnen min har nettopp kjøpt seg et spill og på baksiden står Video Card 64mb with 1.1 Pixel Shader (Spillet heter forresten Black and White 2). Etter jeg har innstallert det fungerer det bare ikke. Jeg har prøvd å lese dette under som sto på readme, men jeg skjønner bare ikke hva det er jeg mangler for å kunne kjøre dette spillet. Jeg ber sårt etter hjelp! Takk... To run correctly, Black & White® 2 requires: DirectX 9.0c DirectX 8/9 based Video card which supports at least version 1.1 pixel shaders Video cards based on the following chipsets are supported: ATI Radeon 8500 9100 9200 9250 9500 9550 9600 9700 9800 X300 X600 X700 X800 X850 nVidia GeForce 6200 6600 6800 FX5200 FX5500 FX5600 FX5700 FX5800 FX5900 FX5950 PCX5300 PCX5900 Ti4200 Ti4600 Ti4800 If you are experiencing problems with your video card and Black & White® 2, try updating your video card driver by downloading the latest driver available from the video card manufacturer. If there is no improvement, try using the latest driver provided by the video chipset manufacturer. Your video card chipset is the video processing chip located on your video card. If there is no information in your video card manual or website, check the video card for an identifying chip with the chipset manufacturer's name on it. For AGP cards, you need to make sure your AGP Aperture is set correctly - For 64Mb video cards, you need at least 32mb of AGP. For cards with 128Mb+, you need at least 64 mb of AGP aperture. Check your AGP is working by selecting Start Menu->Run dxdiag. If AGP is working, the display tab should show AGP Texture Acceleration: Enabled 64mb-128mb video cards require 64 - 128 mb of AGP ram on AGP systems (256mb video cards or PCI express systems do not need this) If you experience performance issues then please use the command line modifier 'MINSPEC' from the start menu to downgrade the graphics shaders. If you are experiencing performance issues on video cards with less than 128Mb of RAM then we recommend using the command line modifier 'LOWMEM'. Some popular video chipset manufacturer's websites are listed below: NVidia http://www.nvidia.com/ ATI http://www.ati.com/
akristina92 Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Tipper du har for dårlig maskinvare. Kunne du skrevet hvilken maskinvare du har?
Rookie_NO Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Tenker det samme som Falringo... Er sikkert maskina som ikke klarer å kjøre det. Besøk denne siden http://www.lionhead.com/bw2/news/255 Herfra laster du ned den siste patchen og kjører den. Den skal sørge for at spillet har den aller nyeste oppdateringen (som jo kjent kan fikse noen problemer)
ttt Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 (endret) En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Tråd stenges da trådstarter ikkje har endra emnetittelen. Endret 3. mars 2006 av ttt
Anbefalte innlegg