Gå til innhold

OTSHOVTT - Sprer glede i trauste forumbrukeres dag

Fredrik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her var det mange som ville være med på opplegget ja!

Som klubbens kosebamse vil jeg gi samtlige opptatte medlemmer en stor kos! :w00t:

En kos til CrazyKimmi=)

En kos til ThaAndre

En kos til smårips_eier

Velkommen skal dere være!

:love:

Skrevet
smårips_eier - Barne- og ungdomsarbeider

5651140[/snapback]

:wee:

Uansett. Gøy å se at klubben begynner å bli stor.

Smil til verden og verden smiler tilbake. Og om du er ekstra snill deler han kanskje en bollepose med deg.

Skrevet
Jeg er spent på hvor lenge Steffy og fredrik kan holde ut dette kjøret, snart kommer det vel et utbrudd.

5656681[/snapback]

Nåda. Ikke vær så negativ da unge mann.

Skrevet
Jeg er spent på hvor lenge Steffy og fredrik kan holde ut dette kjøret, snart kommer det vel et utbrudd.

5656681[/snapback]

Har du ikke troen på oss da, kjære? :)

Skrevet

Var digg ja. Du skulle vært her. Men om du kommer i morgen blir det magiske boller meg melis og krem. Dessuten serveres det magisk iste.

Blir hyggelig.

Skrevet

Jeg skjønner godt at folk er skeptiske, med tanke på tidligere innlegg, men denne gangen er det ikke tull. Vi har forandret oss, vi likte rett og slett ikke retningen OT-Baren gikk i. Det ble en ond sirkel; vi spøkte med noen, de tålte ikke spøken, de gikk til personangrep, vi svarte, andre ble involvert, tråder ble strent, innlegg ble slettet, advarsler ble utlevert. Det er ikke sånn det skal være, og det er ihvertfall ikke sånn vi vil ha det.

Vi fant ut at hvis noen skal forandre hvordan det er her inne, så bør det bli oss to, da vi er to av de mest aktive og vi var to av de mest hostile. Forhåpentligvis vil denne nye trenden vare, og kvaliteten på OT-Baren vil gå opp.

Skrevet
I dag har jeg spist magiske berlinerboller. :)

Skarstad, om du vil være med i teamet så skal du få lov.

5656698[/snapback]

Jah! :love:

Gosh, nå blør jeg EMO-style! :|

Jeg måtte pelle på skorpa på beinet. :(

5656702[/snapback]

Pelling av sårskorper er da bare gøy! :fun:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...