Gå til innhold

930BF eller 940B?


ATI9550

Anbefalte innlegg

Hola, sitter nå her og vurderer hvilken av disse to skjermene jeg vil ha.

 

Samsung 930BF

 

eller

 

Samsung 940B

 

930BF er rask, men bilde kvaliteten er bedre på 940B og den er på 8 ms i forhold til 4 ms på 930BF. Så er spørsmålet hvilken skal jeg velge? spiller ikke noe mye så er ikke nødvendig med 4 ms.

 

Og en ting til er 740B det samme som 940B ?

 

Takker for alle svar! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kjenner flere som har 930bf og 730bf, jeg ville ikke valgt noen av di du sier der.....for slik som han også påpeker i testen her på hw.no, det er rett og slett stygge farger.

 

Det er sikkert en bra skjerm til spill, men var jeg deg, ville jeg valgt en annen skjerm som er litt mer allsidig.

 

740 er nokk 17 tommer og 970 er nokk 19 tommer.

 

jeg synes det er forferdelige farger, blasse og jævlige, men magic collor hjelper jo litt på, men nei, finn deg en annen skjerm, 940b er vell den nye, kansje di har ordnet på fargene ,men på dn annen side, hvem vet :)

 

Men av di to der, ville jeg gått for den nyeste, men helst funnet en annet alternativ...

Endret av kt600
Lenke til kommentar
kjenner flere som har 930bf og 730bf, jeg ville ikke valgt noen av di du sier der.....for slik som han også påpeker i testen her på hw.no, det er rett og slett stygge farger.

 

Det er sikkert en bra skjerm til spill, men var jeg deg, ville jeg valgt en annen skjerm  som er litt mer allsidig.

 

740 er nokk 17 tommer og 970 er nokk 19 tommer.

 

jeg synes det er forferdelige farger, blasse og jævlige, men magic collor hjelper jo litt på, men nei, finn deg en annen skjerm, 940b er vell den nye, kansje di har ordnet på fargene ,men på dn annen side, hvem vet :)

 

Men av di to der, ville jeg gått for den nyeste, men helst funnet en annet alternativ...

5649415[/snapback]

 

Jeg var innom elkjøp og tok en titt på begge skjermene der, men de hadde bare 17 tommere. Og det var 740 som var mest klar i bilde. fargene var helt fine de. Men er ikke 940B nyere enn 930BF?

Lenke til kommentar
Som sagt før: De fleste uten store krav blir fornøyd med sin flatskjerm.

Sammenlign flere skjermer ved siden av hverandre, så forstår du at det er forskjell :)

5662015[/snapback]

 

 

Yup, jeg satt 930BF og 940BF ved siden av hverandre og så på begge to nøye. Det viste seg at 940B var tingen! 930BF er helt ok, men 940B :thumbup::yes:

Lenke til kommentar
Nå som jeg hadde sett for meg 930BF, så er 940B bedre? Humm... 930BF er jo på tilbud kos Komplett til imorgen... Decisions, decisions...

5664389[/snapback]

 

Ja den er bedre når det kommer på bilde kvalitet, mye skarpere bilder enn 930BF. Forskjellen er ms, 4 ms på 930BF og 8 ms på 940B, men det bryr jeg me så lite om, kommer ikke til å merke stor forskjell når jeg skal bruke den til å surfe og se på film :) Det lønner seg å kjøpe 940B kompis! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei

Jeg skal ha meg ny skjerm. Spiller noe og ser endel film. Har fulgt litt med diskusjonen ang. 930BF eller 940B siden de virker som greie skjermer til en relativt billig penge. Det kan virke som om 940B kommer best ut av diskusjonene, men hvordan er den til å spille med? Vil man merke forskjellen på 8ms vs 4ms?

 

Håper på raskt svar.

 

Takk for hjelpen.

 

Mvh

Tommyt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...