Gå til innhold

blir jeg unbanna snart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg cheata før på cs :blush: og ble bannet det var vel i påsken i fjor:S og jeg lurer på kanjeg bli unbanna snart? sies at det går et år? og ja jeg har vært på www.steambans.com det giikk ikke :cry: kan noen hjelpe`? :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

En admin kan ikke banne steamaccounten din, kun banne deg fra sin server. evt fra hele radarnettverket.

Hvis det bare er 3 servere du er bannet fra skal du kunne spille på utrolig mange flere servere.

Endret av Lord^
Skrevet (endret)

Steambans.com har ingenting overhodet å gjøre med Valve/Steam.

Steambans er en security guard.

Vis noen tar demo av deg, og sender inn til steambans.com, så blir du bannet fra ALLE servere som har steamban guard hos seg.

Du blir ALDRI unbabbet fra Steambans.com

-----------

blir du tatt av VAC2 så er det 1år ban(eller 5år.. vet ikke helt)(VAC2 suger, tar ingenting(LES; Har testet.. VAC2 aner ingenting)

-----------

Blir du bannet fra Radarnettverket(Et norsk nettverk, som har de fleste store communites og servere som medlemmer) så blir du bannet for alltid fra alle norske communities/servere som er medlem av Radar.

-----------

Det du skal gjøre, er å kjøpe deg et nytt spill, koster skarve 200kr.

Men da blir det ingen C++ bok på deg :p

----------

Hilsen I'm Handy :D

Endret av Patrick.M
Skrevet

Når skal folk lære? Skal du ha cheats til CS er dette definitivt feil forum! Jeg for min del synes cheatere skulle blitt permbannet, uten mulighet for å bli unbanna.

Tråden stenges.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...