Gå til innhold

Spellforce - Sliter med å få cheats til å fungere.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her syk og har lite å finnepå. Så jeg tenkte jeg kunne spille et spill jeg ikke har spilt på lenge. Spellforce og expantionen Breath of winter som jeg ikke har prøvd enda. Men jeg vil ha cheats for at det skal gå fort. Men jeg får ikke cheats til å fungere. Har lest og lest men finner det ikke ut. Det står bare "press CTRL and ]."

] = 9 right?

så står det noe med at det må være den og den patchen. Men når jeg installerer Breath of winter så blir det automatisk patch 1.3noe. og det står 1.02 osv på internett cheat sider. Kan noen hjelpe meg. Og vet noen om en Trainer som kanskje fungerer. Orker ikkenoe Crash.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nå fikk jeg endelig opp consolen. Jeg klikka på tastaturet og da trykka jeg CTRL+^ og da poppa den opp. Men når jeg skriver inne cheaten så går det ikke!

Kan noen hjelpe?

post-53577-1140626835_thumb.jpg

Endret av FuJJi
Skrevet

Etter et raskt søk på google ser jeg at du ikke har skrevet kodene helt rett. For det første er det mulig at kodene er case sensitive, altså, du må være bevisst på hvor du bruker versaler og minuskler, og, når du skriver "SetGodMode 1", skal det visstnok være "SetGodMode(1)". Merk parantesene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...