oddity Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Finnes det noe godt alternativ til msn messenger? Jeg trenger å kunne bruke voice-conversations og webcam streams. Brukte trillian for en tid tilbake, men smilies og sånne ting er forskjellige (når en kontakt sender meg en spesiell smilie får jeg opp f.eks :dueretnek: i steden for riktig bilde). Veldig fint om klienten også kan si fra når jeg får mail på hotmail kontoen min.
oddity Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Skrevet 21. februar 2006 (endret) takk for tipset, det er verdt et forsøk. Men hvor kan jeg finne det? Ligger ikke på versiontracker.com -edit- Fant det på oldversion.com Endret 21. februar 2006 av oddity
oddity Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Skrevet 21. februar 2006 4.7 versjonen funker ikke lenger (blir nekta pålogging pga gammel versjon av messenger) Tordenflesk: Har ikke den mappa her.. + Ville gjerne hatt ett alternativ som ikke er fra Microsoft
slez Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Du kan jo prøve amsn ganske grei den http://amsn.sourceforge.net/.
oddity Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Skrevet 21. februar 2006 Okay? Har du en link? Den jeg lasta ned fra oldversion.com funka i hvertfall ikke. Tar kvelden nå, så takk for svar på forhånd..
Kadmium Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Amsn er et fint alternativ til MSN Messenger.
oddity Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Skrevet 22. februar 2006 (endret) Tusen takk slez, DownG og Agressive! Tester ut amsn nå, og det ser ut til å være akkurat hva jeg har leita etter. Miranda har jeg ikke fått testa enda. Endret 22. februar 2006 av oddity
.dat Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Tusen takk slez, DownG og Agressive! Tester ut amsn nå, og det ser ut til å være akkurat hva jeg har leita etter. Miranda har jeg ikke fått testa enda. 5647247[/snapback] Jeg har ikke lastet den ned i det hele tatt. Bruker den som fulgte med Windows XP.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå