Gå til innhold

alternativ til msn, med lik funksjonalitet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noe godt alternativ til msn messenger? Jeg trenger å kunne bruke voice-conversations og webcam streams. Brukte trillian for en tid tilbake, men smilies og sånne ting er forskjellige (når en kontakt sender meg en spesiell smilie får jeg opp f.eks :dueretnek: i steden for riktig bilde). Veldig fint om klienten også kan si fra når jeg får mail på hotmail kontoen min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

takk for tipset, det er verdt et forsøk. Men hvor kan jeg finne det? Ligger ikke på versiontracker.com

-edit- Fant det på oldversion.com

Endret av oddity
Skrevet

4.7 versjonen funker ikke lenger (blir nekta pålogging pga gammel versjon av messenger)

Tordenflesk: Har ikke den mappa her..

+ Ville gjerne hatt ett alternativ som ikke er fra Microsoft

Skrevet

Okay? Har du en link? Den jeg lasta ned fra oldversion.com funka i hvertfall ikke.

Tar kvelden nå, så takk for svar på forhånd..

Skrevet (endret)

Tusen takk slez, DownG og Agressive! Tester ut amsn nå, og det ser ut til å være akkurat hva jeg har leita etter. Miranda har jeg ikke fått testa enda.

Endret av oddity
Skrevet
Tusen takk slez, DownG og Agressive! Tester ut amsn nå, og det ser ut til å være akkurat hva jeg har leita etter. Miranda har jeg ikke fått testa enda.

5647247[/snapback]

Jeg har ikke lastet den ned i det hele tatt. Bruker den som fulgte med Windows XP.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...