Gå til innhold

Server med mange norske? (horde)


Anbefalte innlegg

Heisann... dette har sikkert blitt tatt opp 10.000.000.000.000 ganger før, men når jeg søkte kunne jeg ikke finne noe relevant....

 

Nå som warlocken min snart når lvl er jeg interessert i å starte opp enten en tauren/orc warrior eller en ud/troll mage, ettersom jeg er DRITT! lei alliance. Men før jeg starter vil jeg finne en server med mange norske, og helst en norsk guild jeg kan joine ;). Serveren må heller ikke ha noe kø, ettersom jeg ikke vil ødelegge for etablerte spillere på serveren, og fordi kø suxx bigtime....

 

om DU f.eks er med i en norsk hordeguild på en eller annen ikke-alt-for-overbelasted server, så skrik ut :)

Endret av Tubbytazz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Burning Blade har veldig mange norske spillere både på Horde og Alliance, men serveren er full og siden før sommeren har vi slitt med kø. Heldigvis har den vært borte et par uker nå pga migration og sperre for nye characters, men av og till er det en liten kø når man skal logge på. Så nye spillere er ikke akkurat det vi trenger. Dessuten er serveren 1 år gammel og med mindre du lager Priest/Druid så vil du antageligvis får problemer med å finne deg en anstendig guild når du blir 60. Så jeg vil anbefale at du starter på en av de nye serveren. Dessuten får man litt mer pioner følelse når man klarer ting på slike servere, fordi få eller kanskje ingen har gjort det før på servern. :)

Lenke til kommentar
"Offisielle" Norske servere er i følge WoWNorge

 

PvP : Burning Blade

PvE : Silvermoon

 

"Er vel ikke akkurat offisielle, de prøver sikkert bare å samle flest nordmenn på samme server"

 

 

Spiller selv på Balnazzar... Ikke så altfor mange Nordmenn...  :hmm:

5640050[/snapback]

 

Gamle, stengte servere fulle av epic-spekkede Guilds som har det meste på farmstatus. Ikke å anbefale for å starte nye chars på, med mindre man kjenner folk der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...