IceDale Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 (endret) Flere enn meg som venter på dette W.A.R Warhammer Online Etter at Climax' versjon ble kanselert hadde jeg gitt opp håpet, men Mythic to the rescue. Jeg vil være Night Elf. (btw dette er slik nightelfs skal være.) Endret 21. februar 2006 av IceDale
Crispin Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 JA. Gleder meg som en liten dritt unge, var på gråten da første warhammer online ble lagt ned. Spillet hadde jo akkurat gitt ut lekre modeller over noen hobbiter. Digger warhammer verden, mørk og dyster og blottet for håp. Chaos kommer, og kan ikke bekjempes! Beklager, det finst ingen Night elves i warhammer(takk for det) men det finst alver, Høy alver, skogs alver, og sjø alver. Mest sannsynlig blir det wood elves som blir spillbare, da disse lever i en skog mellom bretonnia og the empire. JEG SKAL VÆRE HOBBIT :D
IceDale Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Skrevet 20. februar 2006 ! Beklager, det finst ingen Night elves i warhammer(takk for det) men det finst alver, Høy alver, skogs alver, og sjø alver. Mest sannsynlig blir det wood elves som blir spillbare, da disse lever i en skog mellom bretonnia og the empire. JEG SKAL VÆRE HOBBIT :D 5638261[/snapback] Sorry my bad. Har spillt for mye WoW. Det er Dark Elves. Og såvidt jeg kan lese skal disse være spillbare. (mener å ha lest det på mmorpg.com forumet) Mente Sea Elves og High Elves var det samme. Siden High Elvesene holder til på øya si, og må reise med båt for å komme til The Empire. Selv om det finnes noen High Elves i Marienburg.
koronag Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Sjøalver i Warhammer? Nytt for meg. Jeg gleder meg også til dette, og skal denge dere alle med The Emipre.
Crispin Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Høy alver og sjø alver er vel strengt talt det samme, men i rollespillet med terninger så blir høy alver og sjø ølver omtalt som 2 forskjellige alve typer, men det er vel å dra det litt langt tror jeg. Husker ikke helt detaljene, men vet at de blir delt inn i sjø høy og tre alver, og selfølgelig mørk alver. Men mørk alver er onde, slemme og har ikke så svære ører som natt alvene har. Men har vel noe lik hud som natt alvene. Spillbare mørk alver hadde vært helt topp, men uten å ha lest noe om det, så virker det urealistisk, men jeg håper du har rett
koronag Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Nå dro du inn enda en alve-type. Natt-alver? Hva blir det neste? Dag-alver? I "brettspillet" er det tre typer alver: High Elves, Dark Elves og Wood Elves.
IceDale Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Skrevet 21. februar 2006 Nå dro du inn enda en alve-type. Natt-alver? Hva blir det neste? Dag-alver? I "brettspillet" er det tre typer alver: High Elves, Dark Elves og Wood Elves. 5639636[/snapback] Såvidt jeg husker er det samme i "penn og papir" rollespillet. Men det blir nok empire på meg tror jeg. Bare at human er så kjedelig, og akk så dødelig. Og døden er nær i Warhammer.
Crispin Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Natt alver? Night elves som IceDale snakket om, som kommer fra WoW. Jeg forklarte meg sikkert dårlig og det ble forvirrende da jeg brukte norske ord. Okey, Icedale vil være Night elf i Warhammer, det går ikke, fordi night elves finnes bare i wow. De 3typene alvene som finnes i warhammer er Dark elves(onde) Wood elves(som bor mellom 2menneske land, the empire og Bretonnia) og High Elves som bor utenfor disse menneske landene og er ganske isolert på en egen øy. Det blir i rollespillet warhammer med terninger(nei ikke battle warhammer der det blir brukt figurer som kjemper store slag) nevnt en annen alve rase, nemlig sea elves, som for det meste driver med båter til og fra High elf øya til marineburg. Om dette er en egen alve rase kan nok diskuteres, men de blir nevnt, om ikke annet Jeg gleder meg ! Jeg kommer aldri til å spille human, human er den kjedeligste rasen i alle spill, så viss jeg kan velge noen annet, blir det ikke human, spiller human nok fra før i rl
dhq Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Warhammer, denne skumle og dystre verden: Alvene var her fra begynnelsen av, men ble modefisert og lært opp av Slann når de kom. Deretter utviklet de seg og etter tusener av år virker de som forskjellige avarter av samme rase. Det er 4 typer i all hovedsak: 1) High elves; de som enda bor i Ulthuan 2) Sea elves; de som seiler de 7 hav, of som gir litt mere blaffen enn de andre! 3) Wood elves; som har flyttet inn i de store skogene for beskyttelse 4) Dark elves; de som har blitt påvirket av den onde, og som lever i "the New world" (aka USA) Its a grim and perilous world of adventures
IceDale Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Skrevet 21. februar 2006 Jeg sier det igjen. Har spillt for mye WoW og kalte Dark Elves (de onde) for Night Elves Jeg er forresten enig med deg crispin, ikke human på meg heller. Blir magiker hvis det er mulig. Ingenting rocker som det i WH Lurer på hvordan de løser class systemet, jfr career systemet.
Crispin Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Synes career system i rollespillet med papir og blyant er fantastisk kult, og unikt. håper de klarer å ivarata dette på en måte. Husker jeg spilte en hobbit magiker i det første warhammer spillet(det har nettopp kommet en second edition av spillet) det var super kult, jeg var en så kalt hedge wizard, jeg var født med magiske krefter og hadde ikke helt kontroll over det, jeg gikk ikke å studerte magi som de fleste gjør(Wizard) Banket en svær wrestler i en by en gang med hjelp av magi, slapp så vidt unna, hadde jeg blitt oppgadet hadde det kanskje blitt burn the witch! Men så kom second edition og da kan plutseligt ikke hobbiter blir magikere(ikke at de var gode magikere i første edition, faktisk elendige fikk halvt med magi poeng) og det var en stor nedtur. Ellers har second edition blitt bra, magi systemet er kulere, og gusommere. Men for å argumentere litt FOR hobbit magikere, sendte faktisk inn et spm til de som laget warhammer rpg second edition angående hobbit problemet "mitt" de svarte jo fordi hobbiter er så motstadsdyktige mot chaos, joa det er helt rett, og blir gjennspeilet i den unike abilitien alle hobbiter har, +10% mot chaos eller noe sånt, men dette er forsatt 10% og det burde jo gå an å lære magi, bare vanskiligere for hobbiter Chaos er jo magi, og omvendt eller noe sånt
Nitrius Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Har aldri vært borti brettspillene eller noe lignende før, men spillet ser litt kult ut, synd at det ikke kommer før i 2007, eller er værtfall det som står på siden, hater å vente på ting.
Livert Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Dette må jo bli kult Noen som har noe info om når dette spillet kommer? Hvor langt er de kommet i produksjonen? Finnes det screens eller videoer?
Crispin Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Du finner sikkert det meste av info på siden deres angående screenshots osv. Hadde tenkt å avslutte wow og begynne med d&D når det endeligt kom, så spille det til warhammer online kommer. MEn får nok drive på litt mer med wow, og vente på warhammer i mens. Gleder meg så sinnsykt!
IceDale Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Skrevet 21. februar 2006 Du finner sikkert det meste av info på siden deres angående screenshots osv. Hadde tenkt å avslutte wow og begynne med d&D når det endeligt kom, så spille det til warhammer online kommer. MEn får nok drive på litt mer med wow, og vente på warhammer i mens. Gleder meg så sinnsykt! 5641956[/snapback] Jeg tenkte å bruke en combo av Oblivion BF2 og WoW frem til Age of Conan. Så surfe inn til W.A.R Ingen screens eller noe annet. Spillet er fremdeles kun i pre production. Eneste grafikken jeg har funnet er consept art, og den er den samme som på Dark Elves Army boken. Det digge med dette spillet er at det er så SINNSYKT med materiale å hente inspirasjon fra. Over 15 år med div. miniatyrspill og rollespill hmm, må nok rename posten en gang til
Crispin Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Age of conan ja og Oblivion, her gav du meg gode tips fram til Warhammer, kommer aldri til å spille wow helt frem til Warhammer.
IceDale Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Skrevet 7. mars 2006 I aprilutgaven av PCGamer kommer/er det vistnok bilder fra spillet. Dette er de første screenshotsene jeg har sett og dette lover bra. Warhammer Offline har også de viktigste utdragene fra artikkelen. Grafikken er litt som WoW, men siden Warcraft har lånt kraftig fra Games Workshop og Warhammer så er jeg ikke helt sikker på hvem som ligner på hvem. Ser ut som de har en kul plan for å vise level og slikt..
IceDale Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Skrevet 10. mars 2006 (endret) Jeg fortsetter å oppdatere denne, selv om jeg er den eneste som skriver her Nå har newsletter 4 blitt sluppet, med flere screenshots og en liten video!! Nå har også spillets tittel blitt bestemt, ikke overraskende ble det Warhammer Online: Age of Reckoning Personlig ser dette lovende ut, men håper de oppdaterer grafikken litegrann til spillet. Ser litt gammel ut nå, men så skal jo ikke spillet slippes før om et års tid. [edit] Ser ikke ut til at de har lagt ut newsletter 4 til de som ikke abonerer. Endret 10. mars 2006 av IceDale
Livert Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Jeg fortsetter å oppdatere denne, selv om jeg er den eneste som skriver her 5731327[/snapback] Setter pris på oppdateringer, følger med i tråden selv om jeg ikke har så mye å komme med selv
Crispin Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Jeg følger også med, så det er fint med oppdateringer, siden jeg er for lat til å gjøre det selv
Anbefalte innlegg