Gå til innhold

Firefox krasjer hele tiden?

meankanin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Firefox er mye bedre enn Internet Explorer i bruk, men ... er jeg den eneste som har problemer med at Firefox krasjer?

Både 1.0 og 1.5 krasjer MYE oftere enn IE gjorde, både hjemme, på laptopen og på jobb. Gjør ikke noe spesielt for å fremprovosere det heller, bruker ingen plugins eller extensions utenom java, flash og shockwave.

Siden alle skryter sånn av Firefox, ville jeg tro det var et lokalt problem, men det skjer tross alt på tre maskiner.

Har dere problemer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA!!

og når det klikker, så er det så forbanna at firefox resetter seg til slik det var når jeg la det inn... sånn at det tar halve skjermen f.eks... og nå får jeg ikkeendret størrelse på vinduet, for når jeg lukker firefox da, og så åpner det igjen, så er det like forbanna stort... jeg vil at den skal huske hvordan den så ut...

Skrevet

Ja, Firefox har begynt å krasje etter at jeg installerte versjon 1.5. Den gjorde aldri det i de forrige versjonene, altså 0.5 osv. Har aldri prøvd versjon 1.0, så kan ikke uttale meg om det. Merkelig for den var dønn stabil før, aldri noe slags krasjing!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...