Gå til innhold

Feil under pålogging i WinXP


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har et problem med min wWindows-maskin.

 

Maskinen starter og pålogging med passord går fint...

 

Men hvis jeg er pålogget en bruker og logger ut og skal logge på en annen, henger maskinen seg i noen minutter før den kommer inn på skrivebordet. Når jeg endelig er kommet inn, fungerer verken musen eller tastaturet.

 

Dette gjellder ikke en spesefik bruker, men alle.

 

På forhånd, Takk for alle svar...

Endret av nordeidet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merkelig så får jeg ikke svar på dette spørsmålet selv om jeg har lagt dette ut på flere forum rundt på nettet. Er det fordi dette er en feil som kun jeg har, eller er det ingen som er "leet" (god) nok på Windows som kan dette.

 

Jobber selv med å reparere maskine hver dag, men finner ikke ut av dette på min egen PC... Merkelig, kan jo være jeg som ikke kan yrket mitt...

Lenke til kommentar

Jo da, har lest tråden noen ganger, men har ikke hørt om denne feilen eller noe som ligner før.

Den er mystisk.

 

Man kan jo så egentlig utelukke hardwarefeil.

Driveren kan for så vidt være problemet allikevel. Hvis den ikke fungerer i et flerbrukersystem, så kan den jo fortsatt spærre selv om du kobler annet tastatur og mus på.

Hvis den blir avinnstallert og så koble opp med ps2 eller USB tastatur?

 

Virker dette ikke, så ville jeg nok kjørt en reperations-innstallasjon av windows.

 

Hilsen tukols

Endret av tukols
Lenke til kommentar

Hei!

 

Kom nettopp på at jeg har kryptert tastaturet, kan det ha noe å si i forhold til denne saken? Jeg kan egentlig ikke huske om feilen var der før jeg krypterte det, men jeg tror ikke det skal ha noe å si. Krypteringen er i forhold til andre tastatur av samme type eller en "tracker".

 

Hadde lite lyst å avinstallere driverene til tastaturet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...