Gå til innhold

[Løst] Restore fra Maxtor II 300 GB


Anbefalte innlegg

:( Jeg har muligens oversett noe ganske banalt, men...

Min forholdsvis nye Maxtor II funker tilsynelatende glimrende. Jeg kjører backup rett som det er, og har nå et 20-talls restorepoints.

 

I går hadde jeg behov for å legge inn en katalog som ble slettet for noen uker siden. Det gikk bra (trodde jeg) - filene lot seg åpne når jeg prøvde.

 

I dag prøvde jeg å åpne katalogen, men fikk meldingen 'ingen tilgang' (jeg kjører XP SP2, og har administratorrettigheter). Jeg kjørte en ny restore, til en annen katalog under 'Mine dokumenter'. Mens den holdt på å kverne var det ingen problemer med å åpne filene, men straks den var ferdig med restore (uten feilmeldinger) fikk jeg samme problemet. Ingen tilgang, og innholdet i katalogen tilsynelatende 0 byte.

 

Hjelp! :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:hmm: Er det virkelig ingen som har noen gode ideer? Nå har jeg klart å berge flesteparten av filene ved å kopiere de til en annen katalog mens restore'n pågår, men så snart den er ferdig mister jeg tilgangen til den opprinnelige katalogen.

 

Underlig.

 

PS: Jeg tok backup av hjemme-pc'en min, men prøver restore på min bærbare. Kan det ha noe å si? (jeg er administrator på begge)

Endret av halvorni
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...