Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kabelmodem og elendig/ustabil ping i online-spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe, jeg har 384 linje jeg og... fra chello, og som en hyppig cs spiller som jeg er kan høy ping være j***** irriterende... men jeg har av erfaring lært at RAM forbruket teller litt med kabel! Hvis jeg ripper en dvd eller har masse program oppe som tar masse ressurser så nytter ikke cs i det hele tatt. Reboot og slå av alle de programmene som ligger i tray'en og andre unødvendige ting, før du slår på spillet... kanskje det blir bedre! også har jo serveren litt og si... prøv mange og legg til i favoritter de som har ganske bra ping gjennomsnitt...

Lenke til kommentar

Hei,jeg har selv en 768/128 linje fra chello,som alle vet (hvertfall upc kunder) så sliter linja når noe blir lastet opp,dette er spesielt merkbart med upc,for eks normalt laster jeg med en 80-90 kb/s , men hvis kazaa eller noe annet er oppe og uploader noe,så synker hastigheten ned til ca 20 av og til 10 kb/s ,Så når du spiller pass på at det ikke er noen programmer oppe å går som uploader ting...

Er det noe upc må forbedre så er det UPLOADEN!

(og stabiliten)

(og prisen)

(og oppetiden)

(og servicen)

ikke for å klage, men kanskje dem burde ha oppgradert linjene sine også? :grin:

Men hvis du ser bort i fra disse "småtingene" så har jo UPC et godt bredbånds tilbud... :razz:

_________________

Intel P4 [email protected] ghz NW

Asus P4S533

Samsung Pc2700 DDR 166@200 Cas2

Vannkjølt og ingen vifter :grin:

 

[ Denne Melding var redigert av: Prog_Kick på 2002-09-19 22:52 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...