Gå til innhold

De best utstyrte characterene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet ikke om det er den best utstyrte men han har iallefal _sykt_ bra gear.

Warlock som spiller på samma server som meg.

http://wow.allakhazam.com/profile.html?840755

5630431[/snapback]

Bra han ja, men ikke sykt.

Han kunne hatt bedre neck (choker of fire lord), ringer (band of dark dominion + band of forced concentration), cape (cloak of the brood lord) og belte (nemesis belt). Nemesis robe og legs er strengt tatt også bedre. Staven kan jo også diskuteres, da staff of shadow flame er bedre.

 

Grunnen til at jeg nevner dette er fordi warlocken Mornaur på Ravencrest har disse itemene:)

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
http://wow.allakhazam.com/profile.html?219891 er meg, vil vel si jeg har noe av de beste itemene det er mulig å få :)

5631982[/snapback]

 

Er ikke claw of chrommagus bedre? og den derre jin do's etteller annet som ligner på en bag eller noe (ikonet), som offhand, ville ikke det gitt mer +dmg? ikke skyt meg vist jeg tar feil a ;) iværtfall sikt å beinet.

5633366[/snapback]

 

Claw of chromaggus + master dragonslayers orb er bedre. Bortsett fra dette, bracers, gloves og zanzil seal, har du den beste roben, de beste skuldrene, de beste trinketene, den beste headen og den beste necken. Veldig nice gear.

Lenke til kommentar

Claw of Chrom + Dragonslayers Orb:

+31 Intellect

+17 Stamina

+92 Spell Power

 

Staff of Shadow Flame:

+29 Intellect

+24 Stamina

+18 Spirit

+2% crit

+84 Spell Power

 

Imo er Staff of Shadow Flame bedre. Ja, den har 8 SP mindre enn Claw+Orb combo, men 2% crit gjør at 'average' damage blir mye høyere.

Endret av Meldarion
Lenke til kommentar

Man har ikke 1 sett som man går med hele tiden som er mest imba.

 

Fullt tier1/2 er ganske bra for mange classes, men selvfølgelig kan mye av det byttes ut. Personlig liker jeg å ha mye gear som jeg kan bytte med, ikke bare gå etter en ting og holde meg til den resten av karrieren. Er vel derfor cenarion fortsatt ligger i baggen min. It's precious to me. Blir vel nexus om jeg trenger enchant på gloves fra AQ men...

Endret av Superslask
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...