Gå til innhold

Er Mamoz bra?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff, Sjokolade :(. Microplex er tingen. Der får man sukkertøy :D. Mamoz har jeg ikke erfaring med, men PSdata er jo bra, Netshop er også bra, selv skal jeg bestille deler fra både PCutstyr.no og Netshop.no og håper dette på at de har god service og sånn. netshop.no har billige deler iallefall, det samme har forsåvidt pcutstyr.no.

Lenke til kommentar

Sorry, det var visst på feil evne, men når ej første e her inne så kan ej spørre om Mamoz's Dinside spill PC er eit godt kjøp, har tenkt å legge på til 2gig ram slik at prisen blir 13000. Håper den ikkje er for "gammel". Den kom i oktober i fjor og nye tilbud tikker inn heile tida, men har ikkje sett nokke nytt på 12-13000 kr fronten i det siste, av gamer-pc'er ivertfall.

 

nokke meininger?

Lenke til kommentar

Mamoz er helt greie. Kan være trege til å svare på e-post, men snakk med dem over den chatte-greia på hjemmesida dems, så kan de stort sett hjelpe deg med en gang.

De kan rote litt med levering (fra fjernlager), men det har ikke skjedd mer enn 1 gang de 3-4 gangene jeg har handlet der.

Har ingen erfaring med dem når det gjelder produkter med problemer (retur, reklamasjon osv). Har lest litt på webguiden, og det er alt fra karakter 6 til 1 (mener jeg å huske) på slikt.

Drives av en gjeng stort sett mellom 20 og 30, så de fleste er nok mer hardware-entusiaster enn forretningsfolk. Hehe.

 

Men glem å be om rabatt på varer. Det har jeg aldri fått, selv om jeg sa at jeg skulle kjøpe en HD fra dem i tillegg til andre ting hvis de satte samme pris som en konkurrent.

Jeg kjøper for det meste ting som veier mye på Mamoz, jeg. Småtinga tar jeg via posten, for da blir portoen sjelden over 100-lappen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...