Gå til innhold

mp3-spiller


Gjest Slettet+1374861

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+1374861

trenger litt hjelp med valg av mp3-spiller.

har tenkt litt, men jeg har funnet ut at de med 64 og 128mb blir jo bare for lite. det blir som en ny MDspiller eller CDspiller, bare jeg nå ikke engang har muligheten for å skifte MD/CD. jeg ser etter noe som fx e iPod (er litt usikker på prisnivået på disse i norge, noe hjelp?). trenger vel noen GB (5-10 kanskje). takk for alle svar. kunne også tenkt meg og se en del tester av mp3 spillere eller lignende. priser også hadde vert fint;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Quote:


viCtim skrev (2002-09-18 22:41):

trenger litt hjelp med valg av mp3-spiller.

har tenkt litt, men jeg har funnet ut at de med 64 og 128mb blir jo bare for lite. det blir som en ny MDspiller eller CDspiller, bare jeg nå ikke engang har muligheten for å skifte MD/CD. jeg ser etter noe som fx e iPod (er litt usikker på prisnivået på disse i norge, noe hjelp?). trenger vel noen GB (5-10 kanskje). takk for alle svar. kunne også tenkt meg og se en del tester av mp3 spillere eller lignende. priser også hadde vert fint;)



Nåååh det var en alvorlig feil posting. :lol:
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

JEg har akkurat fått min nye Nex II og jeg er kjempefornøyd(har bare hatt den i 2 dager). Jeg bestilte den med 512Mb flash og 1gb Microdrive. Det holder ganske så lenge da. Får 2-3 låter inn på det da ja hehe

 

Eneste minusen er hatt den ikke kan lades opp men jeg bryr meg ikke om det akkurat. Bare ta med et ekstra sett så har kan du ha det gående i et helt døgn :grin:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...