Gå til innhold

TES: Morrowind lever fortsatt!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Sjekk ut det kartet jeg postet i en tidligere post, der kan du finne alle steder du har behov for å finne. Igjen er stilt-raider et godt transportmiddel. Prøv deg litt fram selv, til slutt finner du ut av ting og spillet vil gi deg mye mer.

Endret av Frijazz
Videoannonse
Annonse
Skrevet
ja men eg fikk ikkje no ny opgave av han mannen :S

5669214[/snapback]

Sikker? Snakk med ham om alt, og se hva han har å si. Husker ikke i farten hvilket tema det var som trigget noe videre. "jobs", "duty", "mission", what ever. Prøv alle.

Skrevet
Ok.

Mem går det an og kome seg til Vivec fra byen Ald Ruhan?

Det går ikkje slik Stilt Rider til Vivec :(

5676493[/snapback]

Det går faktisk an å ta føtten i fatt og labbe i vei. Morsomst, spesielt i starten.

Skrevet
Det går ikkje slik Stilt Rider til Vivec :(

5676493[/snapback]

Jo, silt strider går til Vivec. Du kan ta Ald Ruhn - Balmora - Vivec. Men Mages Guild er raskere. En liten fordel med Silt Strider er at du får hvile (du blir regenerert) selv om du ikke finner deg en seng. Kan være nyttig når Dark Brotherhood er ute etter deg.

Skrevet
ja men eg fikk ikkje no ny opgave av han mannen :S

5669214[/snapback]

Sikker? Snakk med ham om alt, og se hva han har å si. Husker ikke i farten hvilket tema det var som trigget noe videre. "jobs", "duty", "mission", what ever. Prøv alle.

5676693[/snapback]

det kan stå som orders duties ol ja...men hvis man leser det som blir sagt av folk så kommer det "stikkord" opp i blå for og poengtere at det er viktige ting....hvis man trykker på skriften som kommer frem i "blå" så får man som regel frem ny informasjon om et emne eller en oppgave og første gang som regel en oppdatering i journalen ("your journal has been updated")

Snakk....prøv...lær :D

Skrevet
Hva skjer da.... det er ingen aktivitet på hele forumet.....helt dødt...

Kom igjen da! :):ohmy:

5683309[/snapback]

Dødt, hva snakker du om? Det yrer jo av aktivitet her for tiden! Folk skriver ikke innlegg konstant, må vite. Man skriver når man har noe å bidra med. :)

• 2 uker senere...
Skrevet
Nå vil jeg begynne spille Morrowind igjen, bare som trøst, lengter så dypt etter Oblivion, just can't wait!

Må ha det, bare må ha det

5684070[/snapback]

Jeg spiller morrowind hver dag..så mye forskjellig man kan fordype seg i hvis man bare gidder :)

Skrevet (endret)

Måtte dempe abstinensene enda litt etter Oblivion i ferein. (Var uten internett :cry: ) Så jeg spilte Morrowind og lagde ny char! Orc Blademaster! Veldig gøy.

Litt OT, men det tåler dere ;)

Endret av Lycantrophe
Skrevet

Jeg har ikke Morrowind lenger! hvor i helvete rota jeg bort det?? gleder meg bare så inn i helvete til neste lønning da blir det 360 og Oblivion! *sluuuurp*

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg har fått et oppdrag i thieves guild (sadrit mora) der jeg skal finne fire biter med raw ebony til en i mages guild, er det noen som vet det letteste og nermeste stedet jeg kan finne det, helst kjøpe eller stjele (jeg hater gruver og huler)

Endret av tommy t
Skrevet
Hei!

Jeg har fått et oppdrag i thieves guild (sadrit mora) der jeg skal finne fire biter med raw ebony til en i mages guild, er det noen som vet det letteste og nermeste stedet jeg kan finne det, helst kjøpe eller stjele (jeg hater gruver og huler)

5734133[/snapback]

det letteste jeg kan komme på sånn med en gang må være og ta teleport til caldera og så gå i caldera ebony mine som er rett over åskammen og stjele litt...eller gå i en dwemer ruin som ofte har mye ebony...noen som nevnte at man kan stjele noe i en kjeller i ald ruhn en gang husker jeg...skal sjekke det...

Skrevet

Jeg har spilt en del Morowind, men jeg har bare tatt 1 quest :blush: . det var i balmora for fighters guild tror jeg. Jeg skulle drepe noen rotter.

Men det jeg lurer på er hva er beløningene for å ta quester? våpen, potions eller penger?

Skrevet
Takk for raskt svar!

Jeg skal prøve og sjekke ut ebony minen i morgen.

5734170[/snapback]

et annet alternativ ville være og oppsøke en alchemist som selger ingredienser...noen selger ebony... men husker ikke hvem...men det er bare og prøve noen :) jeg tror ghostgate skal ha ebony :) som du kan kjøpe..

men ghostgate ligger ganske upraktisk til så da er det lik så greit og løpe til en dwemer ruin eller noe :)

Skrevet
Jeg har spilt en del Morowind, men jeg har bare tatt 1 quest :blush: . det var i balmora for fighters guild tror jeg. Jeg skulle drepe noen rotter.

Men det jeg lurer på er hva er beløningene for å ta quester? våpen, potions eller penger?

5734210[/snapback]

quests gir forskjellige belønninger som varier veldig...men som oftest så gir de forskjellige guildene belønningene innenfor det de driver med for og si det enkelt...man kan få alt fra våpen til potions...men oftest magic ting fra mages guild og armor eller våpen fra imperial legion og fighters guild osv...så det varierer veldig...men veldig ofte er det bare penger (gold) som er reward (belønning)

jeg for min del gjør ikke quests for og tjene penger eller skaffe items...quests er for og få reputation points og for og øke rang (recieve higher rank) i guildet :D

Skrevet (endret)

Jeg synes en av de største svakhetene med morrowind er at etter ca level 20 er det ingen utfordringer med npcs eller kills av noe slag eneste jeg kommer på må være og finne noe i en eller annen quest.... det er det ENESTE!

og at etter level ca 20...husker ikke helt står det bare det samme for hver level....

likte ihvertfall første gang jeg spillte og lese det som sto for hver level....da følte jeg progresjonen og utfordringene i spillet....

når man er "gud" har alle artifacts i spillet og løper vardenfel på tvers i løpet av 30sec en golden saint går ned på ett slag...har alle items enchanted på constant effect... osv osv så begynner man og føle at spillet har mista litt av sjarmen... man kan jo starte en ny karakter men det er begrenset hvor mange...jeg selv har kommet til level 50-90 på ca 7-8 karakterer og begynner og bli....LEI :) men jeg elsker og diskutere elementer i spillet....og enda bedre gi råd og vink til folk som spiller nå.... :)

noen som er enig?

(ingen spill er fullkomne....morrowind er uansett en milepæl og et meget innholdsrikt og underholdene spill FOR SIN TID med mange meget elskverdige elementer! når sant skal sies)

Endret av Rewws

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...