DP Rusher Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Nei det er gratis. Husk også å ta turen til Gnisis der du kan joine the Imperial Legion. De har også mange quests du kan utføre i mange byer.
Skogslik Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 (endret) Eg har nå blitt med i Fighters Guild, men ka gjør eg nå da? Endret 26. februar 2006 av gas
MiSP Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Eg har nå blitt med i Fighters Guild, men ka gjør eg nå da? 5667374[/snapback] Snakk med lederen (Eydis Fire-Eye) for å få oppdrag. Snakk med henne om temaet "jobs".
Skogslik Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 eg fekk em job og drepe noen rotter, men d går jo ikkje. Dør jo hele tiden. ka skall eg gjøre? slutte og spille?
huf Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 eg fekk em job og drepe noen rotter, men d går jo ikkje. Dør jo hele tiden. ka skall eg gjøre? slutte og spille? 5667670[/snapback] Ja, no er det berre å slutte å spele. Ingenting du kan gjere. HALLO! Nei! Du må berre prøve fleire gongar. Du må sjekke kva skills du har, og deretter kva våpen du brukar. Har du for eks. bra med poeng i Long Blade, er det bra å bruke dette. Har du meir på Short Blade, så bruk dette. Finn ut kva du vil bruke, og bruk dette. Dermed aukar du poenga dine på dette feltet, og du blir betre.
Skogslik Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 tja... eg har den Daggeren eg begynte med.. den er ikkje serligt bra.. Noen måte og få tak i nytt våpen på billigt eller gratis?
HMaster Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 tja... eg har den Daggeren eg begynte med.. den er ikkje serligt bra.. Noen måte og få tak i nytt våpen på billigt eller gratis? 5668205[/snapback] Hjelper ikke hva slags våpen du har, hvis du ikke kan å bruke den. Høyreklikk og se om du har Long Blade, Short Blade eller lignende som main skill. Så stikker du bort til nærmeste butikk å kjøper deg et våpen som passer med dine skills.
Skogslik Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Jo eg fikk det til nå. Nå skall eg snakke med noen folk nær den egg minen. er di folka inni mina eller ute ein plass? har leita inni men fant di ikkje der :S
SCV Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Gas, Les journal så forstår du litt mer om hvor folk befinner seg og slikt, ganske meningsløst og spørre her inne hele tiden.
Skogslik Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 ja ja.... men eg dør jo bare av og gå in i den hulen.. alt angripe meg jo.. kan du ikkje si om di er langt inne?
MiSP Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 ja ja.... men eg dør jo bare av og gå in i den hulen.. alt angripe meg jo.. kan du ikkje si om di er langt inne? 5668652[/snapback] Hvis du dør hele tiden, så gjør du enten noe helt gale, eller så er du ikke god nok (i spillet). I sistnevnte tilfelle finner du deg noe annet å gjøre på i mellomtiden, til du er god nok. Prøv å komme videre på mainquesten, for eksempel.
Skogslik Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Mainquesten var vell og snakke med en mann i Baludar eller hva det heter. og det har eg gjort. Og tilbake til det med hulen, er det di to folka som begyner og angriper meg som eg skall finne? umuligt og ta dei!
sedsberg Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 (endret) Lite tips til de to folka. Etter du har gått gjennom den siste døra før du kommer til de så lister du deg du deg fram så kun én av de ser deg. Så går du litt tilbake så kun den ene av de kommer bort til deg. Står du i tillegg nære døra kan du bare snu deg og gå gjennom døra hvis du holder på å dø. Og bruk health-potions! Sett de på F-tastene eller noe så du får rask tilgang til de. De fleste våpen har flere måter å angripe på. (Slash, stab, swing etc.) Finn ut hvilket angrep som gir mest skade og bruk det. Lite vits å slå folk i hodet med et spyd f.eks. Da fungerer det bedre å stikke med det. Eller du kan gå i Options og sette på "Always use best attack". Og sørg for som andre sier at du faktisk har skill-points i de våpna du bruker. Har du ikke det så må du enten løpe rundt og drepe svakere folk/dyr eller bruke penger på trening. Edit: De fleste av dyra i den hulen (og lignende huler) er fredelige, så IKKE angrip dem. Da blir de bare sinna. Endret 26. februar 2006 av sedsberg
Skogslik Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Kaller du dem fredlige? di angriper meg jo som bare f***. Kor får eg kjøpt slike Health potions da? Og koffer ser eg ikkje helsa til fienden?
HMaster Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Og man kan jo ikkje se helsa til fiender :S 5659505[/snapback] Du må legge inn den siste patchen for å få det. 5666396[/snapback]
sedsberg Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Kaller du dem fredlige? di angriper meg jo som bare f***. Kor får eg kjøpt slike Health potions da? 5668911[/snapback] De dvære dyra som heter noe med "workers" er fredelige. Angriper de deg så har du angrepet dem først. De små sølv-billene som jeg ikke husker navn på er også som regel fredelige, men prøver du deg på de så gasser de deg. De er heldigvis ikke så kraftige. Health potions får du vel i diverse sjapper. Mulig det ligger noen i kista hos fighters guild som du kan ta. Og så fort du hører "sloss-musikken" så bør du stoppe opp og vente til de kommer til deg. Så slipper du å ha en haug med folk og dyr på alle kanter som banker deg opp.
MiSP Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 (endret) Mainquesten var vell og snakke med en mann i Baludar eller hva det heter. og det har eg gjort. 5668720[/snapback] Det er begynnelsen på mainquesten. Den er ikke ferdig ennå. ja ok kor finner eg den pachen da? 5669133[/snapback] http://elderscrolls.com/downloads/updates_patches.htm Endret 26. februar 2006 av MiSP
Skogslik Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 ja men eg fikk ikkje no ny opgave av han mannen :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå