Opus Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Forstyrrende elementer ble diskutert i min forrige tråd med Lise som motiv, nå er det Mira som er motivet. Mira er (i dette tilfellet i allefall) flittig bruker av varmt lys/generell bruk av lys over HELE scenen, noe som ødelegger for mine planer om total isolering av motiv. Liker kaldt, blått eller rødt lys bedre enn gult lys i utgangspunktet. Synes dere motivet skjemmes for mye av synlig dilldall og bandmedlemmer på disse bildene? Andre ting? Mulig jeg hiver ut et bilde eller to av en annen artist med bedre "lyssmak" senere.
oysfaerg Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Likte bildene, uttrykkene og stemninga. Vanskelig å få til ett konsertbilde uten bandmedlemmer da... Synes det var fine bilder som veldig gjerne kunne vært på trykk i avis/ukeblad uten videre.
PMnormal Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Det i midten fungerer, men de to andre ser ut som om hun har en eiendommelig skygge
Opus Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Skrevet 19. februar 2006 eiendommelig skygge 5628627[/snapback] ...Og der datt jeg ut. hehe. oysfaerg: Er tenkt som portretter, ikke gruppefoto.
PMnormal Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Jeg mener det "fantomet" som ser ut som en skygge bak henne. Deilig jente, forresten, hun kler lyset godt.
riktig Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Som portretter blir de litt bråkete pga bakgrunnen. Det er også litt kjedelig lys til å være live. Bortsett fra det har du truffet ganske godt, vil jeg si. Det siste hadde vært veldig bra om ikke han fyren i bakgrunnen sto akkurat der.
HrSteen Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Bakgrunnene ble litt for forstyrrnde ja. Skulle likt å sett øyekontakt på noen av bildene. Får ett inntrykk av at hun bare står der å prater. Forteller en vits til publikum eller noe. Ellers så har du en del å hente ved å dra litt i levels/curves/kontrast spakene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå