Gå til innhold

Kulturo: Merkelige priser og lenker i kulturos prisguide

Cuneax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
http://prisguide.kulturo.no/product.php?product_id=34328

Bare jeg som stusser over pris og lenke her?

Hvis jeg leiter etter pris på en film, så er jeg ikke spesielt interessert i hifi-greier. Hva er grunnen til dette?

5626341[/snapback]

Det var en liten feil i innleggingen av produktet. Det er et eget skjema på hvert produkt i prisguiden for å melde fra om feil, hvis du finner flere feil er vi kjempetakknemlige om du sier ifra enten der eller på mail, så skal vi ordne opp asap

Skrevet

En ting jeg også lurer på: Hvorfor står det distributør i navnene til filmene i prisguiden? Syns det er veldig plagsomt når jeg skal leite etter titler.

Skrevet

Prisguide-systemet er ikke laget med tanke for film i tankene egentlig så vi har litt tilpasning som gjenstår ja. Dessuten er det produksjonsselskap som er med i tittelen, ikke distributør.

• 2 år senere...
Skrevet
Prisguide-systemet er ikke laget med tanke for film i tankene egentlig så vi har litt tilpasning som gjenstår ja. Dessuten er det produksjonsselskap som er med i tittelen, ikke distributør.

Hei!

Er det ikke kanskje etterhvert på tide at dere gjør noe med prisguiden. feks. gjøre det mulig å søke etter utgivelses dato på DVD-er.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...