wil Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Hei. sitter her å jævles, med å få oppdatert Office XP Pro Eng. Vet ikke helt hva som skjer, men når jeg installerer officexp-KB904018-FullFile-ENU, får jeg denne feilmeldingen: "Error 1101. Error reading from file: C:\Winnt\Installer\MSIDA.tmp. Verify that the file exists and that you can access it". Jeg har prøvd å installere denne oppdateringen opp til flere ganger nå, men det funker ikke. Får samme meldinga hele tia. Det fungerte sist jeg oppdaterte den, men så måtte jeg formatere og etter det, fikk jeg den meldinga. Ikke forbanna om det går heller. Skjønner ikke helt hva som skjer, og hva feilen kan være. Ironisk nok finner jeg ikke Winnt\Installer på denne maskina. Hva kan feilen være da tro? Maskina kjører Windows 2000 Pro Eng+Sp4, den er oppdatert. Officen jeg kjører på denne maskina er Office XP Pro Eng+Sp3. Noen som har forslag på hva jeg kan gjøre?
Tordenflesk Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Ironisk nok finner jeg ikke Winnt\Installer på denne maskina.\installer pleier å være skjult(selv om du har satt på "vis skulte filer osv."). Skriv inn 'c:\WinNT\installer', så skal du nok komme fram.
wil Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Skrevet 18. februar 2006 Jepp. jeg fant mappa nå, og fila den eksisterte. Prøvde å slette den, og kjørte installasjonen på nytt igjen. Kom samme meldinga. Det er noen temp filer som legger seg til når jeg installerer oppdateringene. Hmmm. hva kan jeg gjøre da tro? Hadde noe av det samme problemet før jul, og da holdt det med å reparere Office installasjonen, men det fungerer ikke nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå