Gå til innhold

BF2 Battlerecorder - Demoer krasjer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo. Etter siste patch har jeg opplevd at hver eneste av battlerecorder demoene mine (tatt opp etter siste patch, 1.2) krasjer litt etter et "spillet starter" når jeg ser på dem. Hele spillet krasjer og går rett til desktop uten noen feilmelding eller noe som helst. Dette skjedde ikke før.

Noe andre som har det problemet og/eller kanskje har en løsning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, dette er blant flere av feilene som følger med 1.2-patchen. En annen ting å nevne er jo at det ikke lenger er mulig å ta screenshots ved å trykke print screen som lagrer seg i en mappe. Nå må man bruke eksterne programmer til det.

Skrevet
En annen ting å nevne er jo at det ikke lenger er mulig å ta screenshots ved å trykke print screen som lagrer seg i en mappe. Nå må man bruke eksterne programmer til det.

5616976[/snapback]

XFIRE løser dette enkelt :)

Skrevet
En annen ting å nevne er jo at det ikke lenger er mulig å ta screenshots ved å trykke print screen som lagrer seg i en mappe. Nå må man bruke eksterne programmer til det.

5616976[/snapback]

XFIRE løser dette enkelt :)

5616994[/snapback]

Problemer med battlerecordern her også. Starter på bunnen av sjøen, også etter eit par sekunder havner eg på skrivebordet mitt

Ja, screenshot funksjonen er også uteblitt... Den fungerer ikkje lengre.

Skrevet (endret)

Har det samme problemet, JÆVLA irriterende. Det virker som at EA ga ut BF2 før det var helt ferdig. De fikkser jo faen meg ikke buggsa heller. :mad:

Endret av ctv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...