Gå til innhold

Chess går for gull


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skjønner ikke hva folk peser,er jo billig da hvis du leser så er det ikke noen abomentsavgift,tenk at du kjøper den se tlf til 1kr mens uten abo koster rundt 1300 da må du tillleg betale aboment hvis du ikke bruker kontantkort,ja kjenner til chess knockout men jeg bruker tlf lite og klarer ikke å komme opp i 69 kr i måneden. :hmm:

dette er jo mye billiger enn de subsiderte tlf til Telenor og netcom.

Lenke til kommentar
skjønner ikke hva folk peser,er jo billig da hvis du leser så er det ikke noen abomentsavgift,tenk at du kjøper den se tlf til 1kr mens uten abo koster rundt 1300 da må du tillleg betale aboment hvis du ikke bruker kontantkort,ja kjenner til chess knockout men jeg bruker tlf lite og klarer ikke å komme opp i 69 kr i måneden. :hmm:

dette er jo mye billiger enn de subsiderte tlf til Telenor og netcom.

5613005[/snapback]

Fordi det er en abonnomentsavgift, mens de sier det ikke er det. Abonnomentet koster deg reelt 99 kr mnd, og dette bør da være ulovlig i følge markedsføringloven.
Lenke til kommentar

Dårlig trend fra chess dette.. hadde de kunne tilbydd et abo med samme priser som f.eks Chess knockout, bare at man i tillegg betalte 100,- pr mnd for telefonen så hadde det vært bra.

 

hadde vært et greit alternativ for folk som ikke har råd der og da men likevel trenger ny mobil. Å kunne kjøpe mobil på nedbetaling uten og måtte bli påtvingt et dyrt abonnement i 12 måneder..

Lenke til kommentar
Dårlig trend fra chess dette.. hadde de kunne tilbydd et abo med samme priser som f.eks Chess knockout, bare at man i tillegg betalte 100,- pr mnd for telefonen så hadde det vært bra.

 

hadde vært et greit alternativ for folk som ikke har råd der og da men likevel trenger ny mobil. Å kunne kjøpe mobil på nedbetaling uten og måtte bli påtvingt et dyrt abonnement i 12 måneder..

5613972[/snapback]

Du blir jo påtvunget et abonnement i 12 måneder.

I stedet for å kalle det abonnements avgift, kaller de det for telefon avgift. Men det er akkurat samme tingen. I 12 måneder må du betale for telefonen.

 

Sier du opp abonnementet, må du fortsatt betale for telefonen din. Så hva er forskjellen om du kjøper en telefon til 1 kr og betaler abonnements avgift på den i 12 måneder, eller om du betaler for telefonen i 12 måneder?

Lenke til kommentar
Du blir jo påtvunget et abonnement i 12 måneder.

I stedet for å kalle det abonnements avgift, kaller de det for telefon avgift. Men det er akkurat samme tingen. I 12 måneder må du betale for telefonen.

5614117[/snapback]

 

Er fullstendig klar over dette. poenget mitt var at man skulle slippe og bli påtvingt et dyrt abonnement i 12 måneder..

 

 

Sier du opp abonnementet, må du fortsatt betale for telefonen din. Så hva er forskjellen om du kjøper en telefon til 1 kr og betaler abonnements avgift på den i 12 måneder, eller om du betaler for telefonen i 12 måneder?

5614117[/snapback]

 

Skjønner ikke helt poenget ditt her, jeg har vel aldri påstått noe annet?

 

som jeg sa isted, poenget mitt var bare at man burde kunne få et like bra abo (+ telefonavgiften selvsagt) med en subsidiert telefon som man kan få ellers.

 

et abo må man jo uansett ha til mobilen skal man få brukt den.....

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...