Gå til innhold

ikke kontakt med mp3 spiller


Anbefalte innlegg

Heil jeg har et problem med mp3 spilleren min, når jeg kobbler den til pcen via usb finner jeg den og klarer å komme innpå den, heter da j: (spilleren er en united mp6528) den bruker ikke ledning men kobbles rett i.

 

Problemet er at jeg ikke klarer å legge sanger eller lage nye mapper innpå plassen. jeg trodde først det var spilleren så var ødelagt å bytta den til en ny, den nye fungerer heller ikke. jeg prøvde så spilleren på en annen pc å da fikk jeg kontakt, og klarte å legge til et par sanger.

 

Jeg har derfor konkludert med at det trolig er noen drivere som er problemmet, Jeg har innstalert driverene som fulgte med spilleren, men det hjelper ikke.Jeg har også prøvt å avinnstalere og innstalere spilleren/usb i enhetsbehandling, uten hell. Jeg kan også nevne at det er xp home som er innstalert på pcen, men med alle service pakker.

 

jeg har foresten prøvt den i alle usb'ene i pcen, samme resultat. Noen som vet om en windows driver, plug and play driver elle no som kan hjelpe, har lett litt på nett, men jeg forstår ikke hva problemet er, og er derme ganske hjelpeløs. hadde foresten samme problemet når jeg skulle kobble k750 til pcen via usb ledning. Jeg fant den men kom ikke innpå den.

 

Edit. har nå kjøpt en creative muvo tx se 512 å har samme problemmet her, ingen som vet om en windows fix eller driver som kan la meg få kontakt med enheten?

Satser på at noen kan hjelpe mvh Anders

Endret av stray
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...