Gå til innhold

Jernbane i vinterlandskap - ønsker tilbakemelding


TBPhoto

Anbefalte innlegg

Har vært forferdelig inaktiv med fotografering den siste måneden... :blush:

(Kjærligheten gjør at du glemmer alt annet.... :love::roll: )

 

Vel vel, dette bildet her ble tatt for en uke eller to siden... mer eller mindre uplanlagt. Synes det ble ok, men vil gjerne ha tilbakemeldinger på hvordan utsnittet egentlig fungerer her? Burde selve skinnegangen ha vært mer til venstre i bildet?

post-79862-1140015229_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har vært forferdelig inaktiv med fotografering den siste måneden...  :blush:

(Kjærligheten gjør at du glemmer alt annet....  :love:  :roll: )

 

Vel vel, dette bildet her ble tatt for en uke eller to siden... mer eller mindre uplanlagt. Synes det ble ok, men vil gjerne ha tilbakemeldinger på hvordan utsnittet egentlig fungerer her? Burde selve skinnegangen ha vært mer til venstre i bildet?

5609549[/snapback]

 

Jeg synes utsnittet er ok, men personlig synes jeg ikke stolpen til venstre gir meg noe. Uten stolpen (åsen i bakgrunnen og det høye treet til venstre kunne også vært fraværende) så tror jeg hovedlinjene ville vært renere og komposisjonen litt strengere. Linjene ville da alle ledet mot det samme punktet, nærmest i en kurvet spiralform som ville gitt et enda bedre resultat. Men ellers bra.

Lenke til kommentar
Burde selve skinnegangen ha vært mer til venstre i bildet?

5609549[/snapback]

Litt. Utsnittet kunne vært 1/10 del av bildets bredde mer til høyre... sånn cirka. :)

 

Lurte i 2 sekunder på om skinnene i forkant burde vært skarp, men tror det er fordel at de er uskarpe. Blir dratt litt mere inn i bildet.

 

Lekkert bilde :dribble:

Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldinger. Stolpen/skiltet synes jeg bør være med, det er ett bevisst valg at det ble med i bildet.

 

 

Kjempefint bilde. :)

Er det mulig å få dette bildet i ca 1600x1200 pixler? (Ville gjerne hatt det som bakgrunn).

5612228[/snapback]

 

Ikke noe problem det, her er en større versjon :)

post-79862-1140044159_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Dette likte jeg. Bildet ga meg et eller annet som jeg ikke kan sette fingeren på.

 

Men jeg er enda mer spent på om du har vært på Rally Norway som gikk i hjemtraktene dine i helga?

5612182[/snapback]

 

Ehh... vel... nesten... :blush:

 

Var kun på selve åpningen på Hamar forrige torsdag. Hadde med kamera, men det ble lite med bilder (havnet bak start inne i folkemengden...).

Fikk ikke med meg selve kjøringen dessverre... var "opptatt" med andre ting... (grunnen er i første innlegget mitt ;) )

 

Selv om jeg fikk heller dårlige bilder fra åpningen, kan jeg ta med ett bilde. Det er ikke ett bra bilde i det hele tatt (iallefall ikke kompmessig osv), men ble tatt håndholdt inne i folkemengden med ISO på 1600 og renset litt i NeatImage etterpå - så i beste fall kan det være ett eksempel på at D50 kan gi ok bilder med ISO 1600. Petter Solbergs bil, bror Henning og statsministeren skimtes til venstre i bildet...

post-79862-1140044746_thumb.jpg

Lenke til kommentar
pent skinnebilde, men jeg ville kanskje ha croppet litt mer på venstre side. skiltet må klart bli med, uten det hadde bildet blitt kjedelig i mine øyne..

5613177[/snapback]

 

Jeg likte orginalen bedre.

Pent bilde, som sagt lurer man på hva som er rundt svingen. :)

 

Bare pass deg så det ikke kommer et tog der du står tho.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...