Kjekssjokolade Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 (endret) etter at jeg instalerte den nyeste patchen 1,2, kan jeg spille i ca 15 min, da mister jeg enten tilkoblingen med en gang...eller så kommer det opp "there seems to be a problem with your connection to the server" noen som vet hva jeg kan gjøre? takk bf2... må bare legge til, har ikke tråløst nettverk, dette har ikke skjedd før Endret 15. februar 2006 av kt600
Kjekssjokolade Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Skrevet 15. februar 2006 ah! da instalerer jeg alt på nytt da... kom akkurat heim fra trafikalt grunnkurs så det er bare å sette igang :!:
StarGazer Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Du har ikke cpu med dobbelkjerne vel?Da kan en løsning være og sette affinity til kun en av kjernene. Og prøv og ta av EAX.
monzilla Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 jeg har cpu med dobbelkjerne og jeg sliter med å miste connection. er dette noe som må gjøres i windows, og hvordan vil det påvirke resten av maskinen?
StarGazer Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Når du har startet BF2, trykker du alt+ctrl+delete. Så høyreklikker du på bf2.exe, da skal de stå "set affinity" der. Kryss vekk en av hakene slik at bf2 bare bruker 1 core. Må gjøres hver gang du skal spille. Det hjelpte her ihvertfall.
Kjekssjokolade Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 det funket iallefall etter en re installasjon.....litt tungvint, men verdt det har verken dobbeltkjerne eller EAX på, synes det er vanskeligere å spille med EAX på :!:
rvenes Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Min Intel Pentium D dual core går som det suser i bf2. Den bruker faktisk begge kjernene også. Ingen grunn til og dekativere kjerne nr 2 om det funker med.
PsychoDevil98 Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Prøvde også å reinstallere, men det hjalp lite Etter litt spilling, som hakker MYE mer en før, fryser alt seg og lyden henger seg på samme melodi helt til jeg detter ut til hovedmenyen, og jeg får deretter "your connection to the server has been lost" har 0.5mbit, ikke trådløst som kan være litt for lite. Det funka før. Har [email protected], 1gig og 7800gt. Vet at 1 gig ikke er nok, men her hakker det ustanselig. Men over til saken; kan overklokking være en skyld i plutselige "detter ut av spillet"-anfall, eller er det andre problemer som kan forårsake dette? Takker for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå