nikrus Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Hei! Jeg har tenkt til å gå over til linux fordi jeg hater windows så inn i £@#"! mye og lurer på hvor jeg kan finne Ubuntu? Fins det noe direct download foreksempel? Har søkt her på forumet og ikke funnet noe bortsett fra denne topicen "Ofte stilte spørsmål: GNU/Linux og fri programvare" Men den ser ikke ut til å funke hos meg... Hvis dette er en litt nubish post så er det bare å slette.
nikrus Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Skrevet 15. februar 2006 Lol at jeg ikke prøvde det! Har prøvd ting som linux.org og sånn Men super takk for hjelpen da! :!:
pgdx Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 (endret) Lykke til med Ubuntu. I fremtiden vil du nok ha bruk for søkemotorer som Yahoo! og Google. Edit: Jeg tenkte jeg skulle sjekke opp i "Ofte stilte spørsmål"-tråden siden det virket som om du hadde problemer med å finne frem, og jeg ser strengt tatt ikke problemer. Nederst i posten finner du "Nyttige ressurser" -> "Distribusjoner" -> "Ubuntu", som lenker til ubuntulinux.com. Går du inn på den siden, finner du med store bokstaver "Download" -> "Download sites" -> "Norway" -> "Select an image" -> "Install CD" -> "PC (x86)" Endret 15. februar 2006 av drange
nikrus Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Skrevet 15. februar 2006 (endret) Lykke til med Ubuntu. I fremtiden vil du nok ha bruk for søkemotorer som Yahoo! og Google. Edit: Jeg tenkte jeg skulle sjekke opp i "Ofte stilte spørsmål"-tråden siden det virket som om du hadde problemer med å finne frem, og jeg ser strengt tatt ikke problemer. Nederst i posten finner du "Nyttige ressurser" -> "Distribusjoner" -> "Ubuntu", som lenker til ubuntulinux.com. Går du inn på den siden, finner du med store bokstaver "Download" -> "Download sites" -> "Norway" -> "Select an image" -> "Install CD" -> "PC (x86)" 5607862[/snapback] Hmmm, jeg fikk det ikke til... Men det er jo fiksa nå takket være nahojdat Thx! Endret 15. februar 2006 av nikrus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå