Gå til innhold

Hjelp med å anskaffe meg Ubuntu

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har tenkt til å gå over til linux fordi jeg hater windows så inn i £@#"! mye og lurer på hvor jeg kan finne Ubuntu? Fins det noe direct download foreksempel? Har søkt her på forumet og ikke funnet noe bortsett fra denne topicen "Ofte stilte spørsmål: GNU/Linux og fri programvare" Men den ser ikke ut til å funke hos meg...

Hvis dette er en litt nubish post så er det bare å slette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Lykke til med Ubuntu. I fremtiden vil du nok ha bruk for søkemotorer som Yahoo! og Google.

Edit: Jeg tenkte jeg skulle sjekke opp i "Ofte stilte spørsmål"-tråden siden det virket som om du hadde problemer med å finne frem, og jeg ser strengt tatt ikke problemer.

Nederst i posten finner du "Nyttige ressurser" -> "Distribusjoner" -> "Ubuntu", som lenker til ubuntulinux.com. Går du inn på den siden, finner du med store bokstaver "Download" -> "Download sites" -> "Norway" -> "Select an image" -> "Install CD" -> "PC (x86)"

Endret av drange
Skrevet (endret)
Lykke til med Ubuntu. I fremtiden vil du nok ha bruk for søkemotorer som Yahoo! og Google.

Edit: Jeg tenkte jeg skulle sjekke opp i "Ofte stilte spørsmål"-tråden siden det virket som om du hadde problemer med å finne frem, og jeg ser strengt tatt ikke problemer.

Nederst i posten finner du "Nyttige ressurser" -> "Distribusjoner" -> "Ubuntu", som lenker til ubuntulinux.com. Går du inn på den siden, finner du med store bokstaver "Download" -> "Download sites" -> "Norway" -> "Select an image" -> "Install CD" -> "PC (x86)"

5607862[/snapback]

Hmmm, jeg fikk det ikke til... Men det er jo fiksa nå takket være nahojdat

:D Thx!

Endret av nikrus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...