Dunderklumpen Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Er det mulig å headshotte to folk som står bak hverandre? er det mulig å ta et headshot, rikosjette kulen i veggen og headshotte EN TIL! Jeg prøvde CS i går, og ble så lei av å bare headshotte en kar, så bare lurer på om det er noe mer som er mulig?
A.J Green Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Ja det er mulig. Jeg gjør det hele tiden.
Rampage Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 eh? Det er mulig å skyte gjennom tre objekter. Gjennom en kar, gjennom vegg, gjennom en kar til. Og det er mulig med dobbel hs ja. Men er ikke no "rikosjett" i CS på den måten at kula spretter av veggen
Dunderklumpen Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Skrevet 14. februar 2006 Ja, er det også mulig å velge andre raser og klasser? Har en maskerte duden noen andre special attack enn han med briller? Hvilken er imba? Jeg fikk 32-0 mede han blå CT karen, men bare 27-0 med han brille karen... Er det tilfeldig?
Inaktiv bruker 2 Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Dat ist posibel mæn. Det feteste er 1 skudd på en kar du sikter på som dreper, så går gjennom veggen og treffer enda en i hue.
Rampage Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Ja det er mulig. Jeg gjør det hele tiden. 5606404[/snapback] Enda mer dårlig humor fra din side, like usannsynlig som om du skulle joina "Nabbs"
Dunderklumpen Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Skrevet 14. februar 2006 Ikke steng denne pga 3 ord regelen a!! Det er jo en killer tittel!
A.J Green Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Hva behager, er ikke min humor god nok for deg!?
Dunderklumpen Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Skrevet 14. februar 2006 (endret) Hva behager, er ikke min humor god nok for deg!? 5606453[/snapback] Lord^: Jeg må desverre se meg frabedt at du kaprer denne ellers sakelige threaden for å promotere deg selv, nokså egoistisk, på denne måten. Admin burde ta en titt på dette. Endret 14. februar 2006 av Dunderklumpen
A.J Green Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Hehe, du vet hva som skjer før engelskprøven imorgen hvis dette fortsetter. BANK
Dunderklumpen Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Skrevet 14. februar 2006 Vi er personlige klassekamerater, Lord^ ønsker intet ansvar for den frekke natur av de tidligere innlegg, og jeg vedgår å ta de på min kappe
oysfaerg Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.
Anbefalte innlegg