Cocytor Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Jeg har lastet ned og installert oppdateringen fra 1.1.2 til 1.2. Når jeg logger inn i BF2 står det fortsatt versjon 1.1.2 i hjørnet. Når jeg prøver å logge inn på bf2.no sin server lukker spillet. Hva skjer??
Elendil Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Har du lasta ned den "uoffisielle? Har du redigert navn i movies map feks? Prøvd ein anna download?
_Paulsen_ Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Leser på battlefield.no forumet at mange klager på denne patchen, at heliene er for dårlig, og at aa er for sterk i forhold til fly/heli... Har ikke testet spillet etter denne patchen, men jeg må si jeg ser frem i mot å gjøre det... Når jeg tenker over det, er det veldig mange som klager over patchen... blir de aldri fornøyde? Det mange ikke skjønner, er at når man får fikset opp i kjente feil, kommer det alltid noen nye, åkke som!
Elendil Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Synes den var ganske ålreit. Alltid folk som syter når dei dauer og ikkje kan DD og bunnyjumpe. :!:
Pirka Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Den er garantert ålreit men den ikke funker hos meg Prøvde først med 1.12 til 1.2 og fikk CTD rett etter "welcome 2 duty" Så instalerte jeg den på 357,og samma faen.
_Paulsen_ Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Synes den var ganske ålreit. Alltid folk som syter når dei dauer og ikkje kan DD og bunnyjumpe. :!: 5606995[/snapback] Jepp, alltid noen grøthuer som klager og syter uansett hva som blir gjort, merker jeg blir provosert av enkelte...
Cocytor Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Skrevet 15. februar 2006 (endret) Jeg har installert versjonen som lå på Gamer.no Har ikke modifisert noen filer. Er det noen som kan hjelpe med dette problemet. Er forresten ikke interessert i hva du synes om patchen OShea. Eller om folk som har problemer med den. Lag en egen tråd om dette. Endret 15. februar 2006 av Cocytor
w00tson Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Jeg har installert versjonen som lå på Gamer.noHar ikke modifisert noen filer. Er det noen som kan hjelpe med dette problemet. Er forresten ikke interessert i hva du synes om patchen OShea. Eller om folk som har problemer med den. Lag en egen tråd om dette. 5609141[/snapback] Prøv å patche en gang til. evt reinstallere BF2. Versjonnr inne i BF2 er fremdeles 1.1.2 etter 1.2 patch.
Cocytor Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 Jeg har installert versjonen som lå på Gamer.noHar ikke modifisert noen filer. Er det noen som kan hjelpe med dette problemet. Er forresten ikke interessert i hva du synes om patchen OShea. Eller om folk som har problemer med den. Lag en egen tråd om dette. 5609141[/snapback] Prøv å patche en gang til. evt reinstallere BF2. Versjonnr inne i BF2 er fremdeles 1.1.2 etter 1.2 patch. 5619893[/snapback] Har fått det til å virke nå. Lastet ned hele patchen på 3xxmb fra gamer. Kjørt den og det virket. Merkelig at det fortsatt står 1.1.2 Skulle man forresten ikke få en del nye unlocks eller gjelder det bare de med SF? Har ihvertfall ikke fått noen.
hugRmunR Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Fps'en hos meg har dutte betraktelig! =( har dutte med gjennomsnittlig 30 fps... Dritt patch
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå