unnstoppeble Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 er det noen som vet om et zoomeprogram, som man kan zoome inn i bilder på, uten at bildet blir uklart??
litland Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Finnest nok ikkje noko zoome program som gjer biletet betre som eg veit. Det som gjer at bildet vert uklart er nok oppløysingen altså antall pixlar/punkt i bildet.
unnstoppeble Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Skrevet 14. februar 2006 skjønner det, men jeg tenkte meg et, PROFF program, som zoomer inn uten at bildet blir så jævlig uklart, fordi jeg har et bilde som jeg har lyst til å zoome inn noen ganger på, og jeg vil ikke at det skal bli stygt...
Wipeout Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Hjelper ikke noe spesielt uansett program hvis kilden er dårlig. Det du kan gjøre, er vel å "sharpen" i Photoshop, men tror ikke det vil hjelpe all verdens.
unnstoppeble Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Skrevet 14. februar 2006 ok, Da får dere glemme hele denne greia da, MEN hvis noen har et bra program, som zoomer bra, så vil jeg gjerne ha navnet da!!
Wipeout Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Det er bare på film at slike program faktisk virker.
agony Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Alså, det at de på film zoom'er inn og bare trykker på en knapp og bildet blir magisk skarpt igjen, er ikke helt sånn ting fungerer. Du har div proff software som kan jobbe med et bilde, for å prøve å få frem mer info, men for din del, zoom med photoshop, og om ikke det blir bra nok, har du et problem. Lykke til.
N_M_V Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 PhotoZoom Professional er det beste jeg har prøvd. Men det er bare for og øke størrelsen noe på bildet. (er det slike programmer som CSI/FBI bruker på TV kan du nok bare glemme det. sannsynlig eksisterer dem ikke, i så fall vil man nok trenge en større maskin enn en hjemmePC for og gjette det man eventuelt ikke ser på et bilde)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå