Gå til innhold

Hva er det som stinker ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Skrevet
sikker på at det ikke er du som stinker, hva med å vannkjøle deg selv noen minutter, husk såpe.

5757397[/snapback]

Whatever blows ur skirt hon :tease:

Skrevet
Sånn da får jeg erstatning for psu, cpu og raptor.

Skal bli en fryd å slippe den grusomme lukten  :thumbup:

5877388[/snapback]

Gir butikken/nettbutikken deg alt det der nytt?? :wow: Hvilken butikk/nettbutikk snakker vi om da?!

Skrevet (endret)
Gir butikken/nettbutikken deg alt det der nytt?? :wow: Hvilken butikk/nettbutikk snakker vi om da?!

5877835[/snapback]

Komplett.no

De er bedre enn sitt rykte :thumbup:

Endret av LT^
Skrevet
Komplett.no

De er bedre enn sitt rykte  :thumbup:

5878036[/snapback]

Det er neppe hardisken eller cpuen som stinker sånn da... Hvordan overbeviste du de til det her? :tease:

Skrevet
Det er neppe hardisken eller cpuen som stinker sånn da... Hvordan overbeviste du de til det her? :tease:

5878050[/snapback]

Harddisken var med rimelig sikkerhet gåen også. Trodde vel i utg.pkt cpu'en var grei, men cpu-testene i 3D Mark hakket noe sinnsykt.

Skrevet

5878050[/snapback]

Harddisken var med rimelig sikkerhet gåen også. Trodde vel i utg.pkt cpu'en var grei, men cpu-testene i 3D Mark hakket noe sinnsykt.

5878072[/snapback]

Ehh, cpu-testene hakker nesten uansett. Jeg tror du har lurt komplett litt nå gitt... :nei:

Kanskje en idè å sammenligne litt først?

Skrevet
Ehh, cpu-testene hakker nesten uansett. Jeg tror du har lurt komplett litt nå gitt... :nei:

Kanskje en idè å sammenligne litt først?

5878078[/snapback]

Nei, jeg har ikke skrevet annet enn det som var fakta. Jeg har kanskje mast litt da, så mulig det var mer kostnadseffektivt å bytte ut i stedet for å lese alt sammen.

Kanskje de har funnet feil på den også, uten at jeg skal spekulere på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...