jakkle Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Jeg og en kammerat skal starte å spille på en pvp server. Jeg har bestemt at jeg skal vær Shaman, men han har ikke bestemt seg enda. Han har tenkt på mage, warrior, hunter og preist. Har noen noe forslag?
czr Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Warrior og rogue er vel noen av klassene som har mest utbytte av totemsa til shamanen. Spesielt da strenght of earth totem og windfury totem.
jakkle Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Skrevet 14. februar 2006 Jeg lurte på en ting, hva bonus gir Windfury?
AT1S Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 En Shaman og en Mage ville nokk være mest damage. Shaman kan heale, holde aggro osv, men mage er damage dealer deluxe.
Keylar Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Shaman & Warrior, tro meg..du kommer til å elske det @ lvl 60 i Battlegrounds
chokke Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 uansett klasse, velg orc > troll > UD > tauren så langt det er mulig . Med unntak av rogues da...
Pug Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Shaman er jo en hybrid-klasse, og passer egentlig bra sammen med alle klasser. Totemene kan buffe en hver klasse på hver sin måte, i mer eller midre grad. Men melee klasser har vel kanskje mest nytte av en shaman som support, fordi etter hvert kan du sette ut windfury/strength of earth/healing stream () og alt dette vil buffe rogues eller warriors veldig. I tillegg kan du heale ganske bra, og tanke litt for roguen om nødvendig. Personlig ville jeg valgt rogue+shammy eller warrior+shammy, men det er kanskje fordi jeg er så glad i rogue og warrior også da Takler ikke å spille cloth klasser så mye, synes rå melee dps er mye mer morsomt ^_^
brillan Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 uansett klasse, velg orc > troll > UD > tauren så langt det er mulig . Med unntak av rogues da... 5603080[/snapback] Wow, du vet virkelig alt. Hadde vært enda bedre hvis du hadde sakt _hvorfor_ det er slikt også da, ikke bare fabrikertfakta du har funnet fra løse lufta. Ontopic, shaman og warrior er nok de klassene som passer best sammen, kanskje best av alle klassekombinasjonene også. Ville satt palawarrior på en andreplass, etterfulgt av rogue+shaman/paladin.
chokke Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 uansett klasse, velg orc > troll > UD > tauren så langt det er mulig . Med unntak av rogues da... 5603080[/snapback] Wow, du vet virkelig alt. Hadde vært enda bedre hvis du hadde sakt _hvorfor_ det er slikt også da, ikke bare fabrikertfakta du har funnet fra løse lufta. Ontopic, shaman og warrior er nok de klassene som passer best sammen, kanskje best av alle klassekombinasjonene også. Ville satt palawarrior på en andreplass, etterfulgt av rogue+shaman/paladin. 5604256[/snapback] nei vettu hva, leste feil i topic, trodde det sto hvilken rase passer SOM shaman, men men.
Same- Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Jeg og en kammerat skal starte å spille på en pvp server. Jeg har bestemt at jeg skal vær Shaman, men han har ikke bestemt seg enda. Han har tenkt på mage, warrior, hunter og preist. Har noen noe forslag? 5601891[/snapback] Tenker du på å levle sammen da eller? Regner med det siden dere skal starte nye characters. Vil tro Warrior + Shaman vil funke ypperlig. 0 downtime. Shaman healer, setter ut totems, slår, og kanskje en shock innimellom mens warrior DPS'er maks. Vil egentlig funke med rogue også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå