Gå til innhold

D&D Online er ferdigutviklet (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er det noe nyskapendes i dette MMORPGet eller går det i samme baner som wow?

Jeg akter ikke å bruke mye tid på et spill om hvor jeg ikke kan føle meg unik fra medspillerene i samme verdenen. MMROPG er vel kanskje ikke noe for meg antar jeg.

Endret av Gammelsko
Skrevet

Jeg akter ikke å bruke mye tid på et spill om hvor jeg ikke kan føle meg unik fra medspillerene i samme verdenen. MMROPG er vel kanskje ikke noe for meg antar jeg.

5599812[/snapback]

Nei. Jeg har spilt denne betaen i noen uker nå og er utrolig skuffa. Alt er instansert (Som Guild Wars) - et stort minus i min bok.

Og slik jeg ser det er klassene altfor diffuse. Det er ingen store forskjeller mellom dem(nå har jeg riktignok bare spilt noen klasser til lvl 2 (av 10)). Som barbar flyr jeg bare rundt og høyreklikker på mobs. Det samme som Fighter.

Og det er D&D. Her har du ingen regen i kamp. Du er avhengig av potions, eller "Rest-stones" i instances. De kan du bare bruke en gang. Så ta vare på mana og hp.

Spillet var, for min del, underholdende i 30 minutter. Så ble det utrolig kjedelig og kronglete.

Skrevet

5599812[/snapback]

tro meg, wow er ikke definisjonen av mmorpg. star wars galaxies fikk til det veldig bra, både med tanke på utseende og professions. Desverre er swg ødelagt av patcher

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...