Gnurk Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 Haha artig, fikk aldri helt med meg at det kom en treer. Får vel teste det da jeg kommer hjem ^^
Isbilen Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 Æsj! Fikk lyst til å spille igjen og lastet det ned, men finner ikke igjen mailen med registreringskoden min. Kan de sende meg den på nytt, mon tro?
P1ndy Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Noen som vet hvordan man kan spille online..?
Isbilen Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Last det ned fra www.mediamond.fi, betal registreringen på 70-80 kroner, legg inn navn og du er i gang!
Stream Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Æsj! Fikk lyst til å spille igjen og lastet det ned, men finner ikke igjen mailen med registreringskoden min. Kan de sende meg den på nytt, mon tro? 9403402[/snapback] Send en mail til Jussi så ordner han nok det rimelig kjapt.
Stream Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Noen som vet hvordan man kan spille online..? 9420036[/snapback] Du finner online-valget i menyen når du kommer inn i spillet. Mener du har 1 måneds gratis online-spilling når du har kjøpt det, og så koster det noen kroner i året for å fortsette.
Stream Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Det koster nok en del for utvikleren å ha en online-server gående hele tiden, så jeg skjønner at han vil ha betalt for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå