Kadmium Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Vil du ha en e-postadresse utenom det vanlige? Hva med en lang morsom en? http://abcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghi...enu.pl?user=new Jeg personlig ble forelsket ved første blikk! Måtte bare ha en, selv om det er litt idotisk.
eJoJ Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Tar opp for mye plass bare og legge den inn i adresseboken min gidder ikke bruke så mye plass hehe må øke feltlengden så mye i sql databasen min... gidd ... menne moro for den som vil plage livet av sine absolutt ikke skrivekyndige venner og kjente da
random_wannabe Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 (endret) Det er sikkert morsomt å regge en sånn på Passport.NET og bruke den på aMsn eller en annen klient for Msn Messenger bare for å plage folk når de skal adde deg ^^ EDIT: Arrgh.. eJoJ var før meg Endret 13. februar 2006 av lilleslem
Kadmium Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Skrevet 13. februar 2006 (endret) Ja, var det jeg tenkte også. Hadde vært ufattelig morsomt å be min søster legge til "agressive [at] abcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijk [dot] com. Hun bommer på tastene for hvert femte trykk, sånn ca. Endret 13. februar 2006 av Agressive
Kadmium Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Skrevet 19. februar 2006 Vel, for det første så er min søster 18 år, og jeg tolv (who's tha' kiddie? ), og så tenkte jeg at jeg skulle skrive de med bokstaver, og ikke tall som jeg gjorde lenger opp.
MrBjoern Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 den var stilig. Nå kan jeg plage mange i klassen nå
random_wannabe Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Hah, prøv deg. Fjortizz-gudene vil hevne seg over deg fordi de kommer til å bruke like lang tid til å adde deg som å adde 7 andre
MrBjoern Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 shitt... er ikke .NET Passort på acounten så jeg kan ikke legge den til i msn alikevel. :-( Kan jo fremdeles bruke den til andre ting da
random_wannabe Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Først må du registrere den på Passport.NET, men det antar jeg du da har gjort?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå