Gå til innhold

Problem ved spilling med XFX Geforce 6800 XT


pazoozoo

Anbefalte innlegg

Har et problem som oppstår bare ved noen spill. Det har skjedd mens jeg har spilt Mount & Blade og Star Wars Battlefront II. Det går helt fint å starte spillet, men etter at jeg har spilt en stund, aldri like lenge, så blir skjermen svart. Maskinen lager ingen rare lyder eller noe sånt. Jeg må slå av og på maskinen for at skjermen skal gå på igjen, hvis jeg rebooter forblir den sort.

 

Lurer på om noen har noen aning om hva som kan være galt. Hadde satt stor pris på hjelp.

DxDiag.txt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har samme feilen med mitt XFX 6800xt. Pc'en fryser og henger seg jeg har prøvd det meste av nye drivere,en memtest86,sett på tempraturene som var rett etter at den frøys : CPU : 42c, MB :40, XFX 6800c : 54c.

Har testet om det kan være PSU'en ved og nappe ut mye av belastningen og teste da men samme resultat pce'en fryser.

 

Så nå sender jeg korte i retur og skal få et nytt et. jeg har også lest at XFX har mye problemer med sine kort som får maskinen til å fryse les XFX forumet.

Lenke til kommentar
Har samme feilen med mitt XFX 6800xt. Pc'en fryser og henger seg jeg har prøvd det meste av nye drivere,en memtest86,sett på tempraturene som var rett etter at den frøys : CPU : 42c, MB :40, XFX 6800c : 54c.

Har testet om det kan være PSU'en ved og nappe ut mye av belastningen og teste da men samme resultat pce'en fryser.

 

Så nå sender jeg korte i retur og skal få et nytt et. jeg har også lest at XFX har mye problemer med sine kort som får maskinen til å fryse les XFX forumet.

5605004[/snapback]

 

akkurat samme feilen! :thumbdown: sammen med maaange andre. i morra får jeg 3 tredje kortet mitt fra komplett. dette er no JALLA! styr unna!!

Lenke til kommentar

Har et lignende problem her.. spillene henger seg og jeg får bluescreen med et meddelande om at nv_disp har et proplem. Uansett hvordan jeg skrur ned grafikk innstillingene skjer dette. Har kjøpt et nytt kort, så jeg skal sende det gamle tilbake til komplett.

 

Kortet mitt var også xfx 6800 xt.

Lenke til kommentar

Jeg har også lever mitt XFX 6800xt til komplett og venter på nytt. De kan prøve og fix'e feilen hvis ikke de greier det så kan du kreve(be om) en kredittnota (til gode lapp) etter hva jeg mener.

 

Har fått det av de før når de ikke grede og fix'e en vare eller skaffe meg en ny.

Lenke til kommentar

Pokker heller! Jeg kjøpte dette kortet hos komplett for en stund siden og har akkurat det samme problemet. Da det startet trålet jeg nettet etter svar men fant ingenting, nå som jeg ser andre har samme problemer tenker jeg at jeg sender det tilbake. I mitt tilfelle frøs pc'en med en gang jeg kom inn i for eks. bf2, jeg kjøpte ny psu ettersom den jeg hadde var litt for dårlig. Nå kan jeg spille en stund før problemet oppstår, men det skjer altså fortsatt. Jeg vet ikke helt hva det er, men i mitt hode har XFX sunket ned til bunnen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...