Gå til innhold

Hvilken cpu-vifte fra www.micorplex.no ??


SAMU3L

Anbefalte innlegg

hey

jeg skal kjøpe meg AMDAthlonXP 1800+ snart !! åssn vifte burde jeg kjøpe fra microplex?

jeg vil ha en vifte med BRA kjøle-effekt! helst på 45grader og under .. men det som er det viktigste er att den ikke hørest ut som ett helikoppter! den må være ganske stille .. slik att jeg klarer og sitte og konsentrere meg uten no musikk på og jobbe.....

takk for hjelp !

PS: jeg vil heller ikke att vifta skal være svær og tung slik att den kan dette av vist noen støtter borti kabinetett...

 

_________________

m0r di....

 

[ Denne Melding var redigert av: SAMU3L på 2001-12-05 00:35 ]

 

[ Denne Melding var redigert av: SAMU3L på 2001-12-05 00:45 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Quote:


On 2001-12-05 00:53, khosethl skrev:

Sakl du abs. kjøpe alpha har de den billigere på
,ser ut som om det kommer en ny modell eller no' de kvitter seg ihvertfall med den



[ Denne Melding var redigert av: khosethl på 2001-12-05 00:58 ]


 

 

Nei, eg anbefaller postern her og handle på microplex.no for der er dei ikkje så sleipe som på nettdisconnection?

Lenke til kommentar

Kjøp en Taisol CGK760 vifte.

Denne kjører på 30dB og visst dette er uutholdelig kan du bare kjøpe en funnel som du setter på + ei 19dB kabinettvifte som du setter på.

 

Husk du må sette kabinettvifta til å suge fra funnelen.

Funnelen finner du under Vifter, Adaptere.

 

Mvh Nissen

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-03 13:44, Nissen skrev:

Kjøp en Taisol CGK760 vifte.

Denne kjører på 30dB og visst dette er uutholdelig kan du bare kjøpe en funnel som du setter på + ei 19dB kabinettvifte som du setter på.


Husk du må sette kabinettvifta til å suge fra funnelen.

Funnelen finner du under Vifter, Adaptere.


Mvh Nissen



 

Kjører en Taisol CGK760 og fanadapter 60-80 med Enermax PSU-vifte, regulerbar. Prøvde meg fram med både sug og blås, men fant ut at blås var best kjøling på. Kjører for tiden MP 1600+ klokka til 1650 mhz (157x10,5) på ca 50 grader uten volt-stilling av noe slag. Burde jeg gjøre noe for å få mindre temp ? Skifte kabinett, flere vifter ? eller resignere og klokke ned til 1400 mhz igjen ? Eller høres dette greit ut ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...