Jan Taihwo Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 På TWC är vi en grupp av nordiska TW fans som skall starta ett nordiskt förbund för alla medlemar med nordiskt uppsprung. Målet är att förbundet ska fungera som en slags intresse grupp som sen blir med till att rösta i valen på TWC. (TWC är lite demokratiskt) Vi är inte kommet så långt, men har precis klarat vårt första möte. (för att bestämma namn och sådant) Om ni vill veta mer då började diskutionen här : http://www.twcenter.net/forums/showthread....6&page=11&pp=20 Det skulle kunna vara bra om några intresserade hör av sig och vi vill gärna inleda ett samarbete med skandinavisk TW sida gruppen. (som jag är ju med i )
Snorre Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Et sammarbeid hadde ikke vært dumt du! Jeg tror at en egen community på siden kunne skape et godt fellesskap og bidra til å gjøre siden populær. Blant annet kunne medlemmer av communitiet få ekstra rettigheter og funksjoner på forumet eller noe slikt. Kanskje også den muligheten til å laste ting opp på siden. Vi i side-prosjektet har enda ikke helt bestemt hvem som skal få lov til å laste ting opp på siden. Vi kommer til å ha forholdsvis bra med lagringsplass, men dette skal vi finne ut av på møtene framover. Men nei ja. Jeg synes det hele var en god ide jeg. Jeg vil få påpeke at jeg fortsatt har rettighetene på redaktørplassen . Videre vil bare vi som drifter siden få eventuelle annonseinntekter da vi står for utgiftene og arbeidet med siden. Det er vel egentlig det eneste fornuftige. Jeg skal ta dette emnet opp på neste møte som jeg håper vi kan ta en gang i løpet av neste uke. Vi har også nå fått tak i en PHP,HTML og CSS-koder. Så siden håper jeg at kan komme opp i løpet av ikke så alt for lang tid da dette er noe jeg ønsker sårt. Snorre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå