Luchy Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 hei jeg lurer på om det finnes et program som gjør at jeg kan ta screenshots fra musikk videoer? har allerede prøvd print screen og limt inn i Paint men det fungerer ikke noen som vet?
Camron Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Hvilket prog bruker du for å se på dem? Ser du på nett eller laster du ned videonene?
Luchy Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Skrevet 10. februar 2006 Hvilket prog bruker du for å se på dem? Ser du på nett eller laster du ned videonene? 5585081[/snapback] Videoene er lastet ned. har prøvd å ta bilde med: Windows media player Winamp PowerDVD DivX
Luchy Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Skrevet 10. februar 2006 (endret) når jeg tar bilder av videoen så kopierer jeg det inn i paint, men det som skjer er at jeg kopierer hele vidoen over i paint, så hvis jeg fortsetter å ser på videoen, så kan jeg bare se i Paint for der går den sin gang. med en gang jeg avslutter videoen blir alt svart i Paint Endret 10. februar 2006 av Luchy
Camron Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Det går som bare det hvis du bruker "Ctrl+i" i windows media player.. Da slipper du å gå innom paint osv, den lagrer seg selv som GIF bilde...
Anonym234 Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Høyreklikk på skrivebordet og ta egenskaper. Jeg husker såklart ikke hva det heter det du skal "dra til null" der, for jeg finner det f**n ikke igjen.. Trouble-eteller annet kanskje?
Luchy Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Skrevet 10. februar 2006 Høyreklikk på skrivebordet og ta egenskaper. Jeg husker såklart ikke hva det heter det du skal "dra til null" der, for jeg finner det f**n ikke igjen.. Trouble-eteller annet kanskje? 5585212[/snapback] takker for hjelpen men Cameron har allerede vist meg en måte å gjøre det på, men tusen takk uannsett
kbekul Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 bruk heller Fraps! www.fraps.com der kan du ta bilder, videoer +++ og lagre de i hvilken som helst fil du vil...
Luchy Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Skrevet 15. februar 2006 har Fraps, men det kan ikke ta bilder ute på desktop eller filme der heller for den saks skyld. men uannsett så har jeg fått svaret mitt og legger denne tråden for å forsvinne
TST Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Det du også kan gjøre er å gå til fanen som heter "Performance" i options inne i Windows Media Player. Hvis du skyver denne helt til "none", vil du kunne ta skjermbilde ved å trykke på "Prt Scr" og lime inn i et bilderedigeringsprogram. Greit for de som ikke ønsker et GIF-bilde, som strengt tatt ikke er et egnet format for skjermbilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå