Gå til innhold

Gamer.no's Xbox360 Gamerscore Topp 10


SteveVice

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe bra med masse timer! Av og til skulle jeg bare ønske at jeg hadde tid til å sette meg ned et par timer med spilleren min. Men det er vanskelig med skole og jobb hver dag i uka:p

 

Selv så har jeg en liten konkurranse med meg selv og AngryNorwegian på Marble Blast :) Han vet det ikke, men jeg prøver å slå alle tidene hans. Og av og til skjønner jeg ikke en dritt! En bane jeg bruker 30 sek på brukte han 4 på. Litt snarveier her og der :)

 

 

Slenger inn et lite spørsmål mens jeg er her:

 

Jobber med Achievments på Amped 3 og fikk gamerscore for å redde Weinerboy, men når jeg da reddet Sebastian fra Evil Laptops challnge så fikk jeg ingenting? Vet ikke om det er gamerscore for det, men virker logiskt at det skal være sånn. Any thoughts?

Lenke til kommentar

Får vel kjøpe meg noen spill og prøve å hale innpå RoutineX. He he får vel bare drømme. :ermm:

 

EDIT:

 

Jobber med Achievments på Amped 3 og fikk gamerscore for å redde Weinerboy, men når jeg da reddet Sebastian fra Evil Laptops challnge så fikk jeg ingenting? Vet ikke om det er gamerscore for det, men virker logiskt at det skal være sånn. Any thoughts?

 

Du kan se hva som må gjøres ved å gå inn på View My Games (i menyen til X-Box 360) så Amped 3, der står det hva som må gjøres for å få opp Achivements. :thumbup:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Litt OT, men hva er de der MS-Points egentlig, ser at enkelte (ikke her på forumet) har en del poeng som de ikke kunne ha hatt ved å ha unlocka achivements i spill. Er dette en form for jukse achvivements eller?

5596684[/snapback]

 

MS points er "penger" du kjøper spill og bildepakker for på Live Marketplace. Vil ikke tro at disse spiller inn på gamerscore på noen måte.

 

Edit :

 

Så du hadde fått svar tidligere i tråden, sorry :p

Endret av wilbur626
Lenke til kommentar
Konge tråd, denne må det holdes liv i. :yes: Syke syke man han RoutineX så mye i scoore. Ingen frittid eller. :whistle:

5586989[/snapback]

 

Fritid har man ja. Er jo ikke så vanskelig å få masse poeng.

Mesteparten av spillene klarer man 1000 poeng på et par timer.

Spesielt EA sports spillene. De kaster poengene etter deg bokstavelig talt.

 

Spill man ikke burde prøve for å få enkle poeng er f.eks tiger woods, pgr 3, doa 4, quake 4.

Endret av SkyWarp
Lenke til kommentar

Sliter verre enn verst selv med poengene på DoA 4! Survival har jeg kun klart 18 seiere på rad og online har jeg fått 5 strake tap på rad av 5 kamper:) Skjønner at det er forskjell mellom dette og Tekken serien. Husker jeg vant 2 turneringer i nærområdet her i Tekken 4 og Tekken 5 og nå sliter jeg med å vinne en kamp online

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...