Gå til innhold

Gamer.no's Xbox360 Gamerscore Topp 10


SteveVice

Anbefalte innlegg

i_86881-108x72.jpgamer.no's logoxbox360.jpg

Gamerscore Topp 10

 

Jeg tenkte å lage denne topp 10 listen over de brukerene her på Gamer.no med høyest Gamerscore på Xbox360. Listen er hentet utifra de som har skrevet seg inn i denne tråden.

 

Så dersom du har en score høyere enn de på denne listen og gjerne vil være med så skriv deg inn i den tråden eller send meg en PM med gamertag.

 

Litt grunnleggende om Gamerscore og achievements finner du her, og dersom du leter etter lurer på en achievement eller trenger hjelp ellers med å få mest gamerscore utav spillene dine så er dette siden å gå til, anbefaler forumet deres på det høyeste, de legger ut videoer av hvordan du skal finne forskjellige ting.

 

Topp 10

 

01.RoutineX.jpg

02.Bjoernar.jpg

03.Steve+Vice.jpg

04.Wangen360.jpg

05.Spillarkivet.jpg

06.AngryNorwegian.jpg

07.Letrox.jpg

08.CRaZZyKK.jpg

09.ClausNilsen.jpg

10.Legend+Mutlu.jpg

Endret av Crockett
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Veldig bra Crockett :D :D Holder du listen oppdatert eller gjør den det selv? Utrolig kult tiltak syns jeg!

 

Ingen tvil om at RoutineX har spilt sinnsykt mye hehe

5584843[/snapback]

Hei ja RoutineX er ikke så veldig aktiv på dette forumet, men han er på Xbox360achievements har jeg sett, han er i en liga for seg selv ja heh.

 

Lista må jeg holde oppdatert selv, så det kan hende den ikke er 100% korrekt alltid. Men jeg prøver å sjekke innom.

Lenke til kommentar
Hadde jo vært genialt om denne lista hadde holdt seg oppdatert automatisk da, men dette er vel litt mye å be om når det kommer til forumets funksjoner...

5585427[/snapback]

Ja det går vel ikke an å skrive så mye i HTML på dette forumet, ikke som jeg har skjønt så det blir litt vanskelig.

5585440[/snapback]

 

Selg ideen din til www.gamer.no for X antall høvdinger du ;)

 

Mulig redaksjonen i gamer.no misliker at du framstiller dette som et av deres produkter også btw...

Endret av wilbur626
Lenke til kommentar
Mulig redaksjonen i gamer.no misliker at du framstiller dette som et av deres produkter også btw...

5585470[/snapback]

Tja jeg prøvde vel egentlig bare å holde det enkelt og greit og ikke ha en alt for lang tittel, var ikke på noen som helst måte ment å være et "Offisielt Gamer.no" produkt" bare noe for oss som hører til på forumet deres. Gamer.no's Forummedlemmers Xbox360 Topp 10 blir litt mer klønete. Men hvis de ikke liker tråden så tror jeg det er opp til de å si fra og ikke du.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...