Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Har Tele2 lurer på og bytte til NEXTGENTEL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

SOm overskriften sier så har jeg Tele2 og lurer på om jeg skal bytte til Nextgentel.

Saken er: Vi har X-Large linja til Tele 2, 2mbit linja. Den betaler vi 379!!

Mamma synes dette blir for dyrt og hun sier at vi skal ha det billigste vi får tak i!

Så da så jeg at NGT hadde en linje, nærmere "BASIC", til kun 270 kr, og det var heller ikke værst hastighet!

Så lurer på om jeg skal satse på den fra NGT eller en stabil 704 fra Tele 2?

Ønsker selvfølgelig mest valuta for penga, emn tenker også litt support, stabilitet!

Bor forresten i Larvik, itilfelle noen har noen erfaringer med NEXTGENTEL!! :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor også i Larvik og har hatt NGT. Bare driten. Mye nedetid og langt ifra den hastigheten du betaler for.

Har Telenor nå og har ikke hatt no problemer med den linja.

Skrevet

Utrolig seriøse svar her da, tror vel at linjene til NGT er stabile stort sett, samt at de jobber med sin kundeservice. Ikke ta alle svar for gitt. Da blir det jo helt "fucked" ;)

SD

Skrevet

Bur ikkje i Larvik, men har hatt NGT i 1 1\2 år og ikkje hatt noko problem. Eg får den farten eg skal ha og betaler 400,- for 3500\600. Hatt litt kontakt med kundeservice og det gjekk greit.

Skrevet (endret)
fuck NGT,gå for de andre.tele2,telenor eller de andre

Dette er egentlig "offtopic", men jeg må bare nevne at innlegget jeg siterer er ganske dårlig skrevet. I selve innholdet kommer frem at NGT ikke er ønskelig, men hvorfor? Det kan være mange grunner til det. Så har vi måten det er skrevet på, men det kan være mange forskjellige grunner til det. Jeg angriper ikke forfatteren av innlegget på noen måte. Kanskje han hadde dårlig tid?

Poenget mitt er hvis man skal legge til et innlegg så bruk gjerne litt tid på det, sjekk grammatikken og begrunn svaret. Det virker så mye mer troverdig.

Endret av aleh
Skrevet

Fikk Nextphone fra NGT i går 6500\750.

Alt har gått smertefritt,de har svar fort på alle mailer og linja fungerer bra.

Bor 3000 meter fra sentralen og får ca 6000\730.

Skrevet

Hadde jeg valget mellom 1500/350 og 704/160 til samme pris så hadde jeg ikke vært i tvil. At noen har dårlig erfaring med NGT skremmer ikke meg hvertfall. Du bestiller tross alt et produkt de leverer greit til de fleste. Skulle det skjære seg fra start så har du tross alt kjøpsloven på din side.

Skrevet

Jeg har hatt NGT i litt over et år nå, og foruten en del problemer i begynnelsen (feil på sentralen og masse ringing (200kr til sammen)) så er jeg stor fornøyd.. Jeg betaler for den nye Cool B12 eller et eller annet.. (2500ned) så får jeg 2720 :)

så dere som ikke får hastigheten deres og lurer på hvor den er blitt av.. så er det jeg som får den! :whistle::tease: men kan absolutt anbefale dem.. :thumbup:

Skrevet

Kommer helt ann hvor heldig du er.

Jeg har vært ngt kunde siden oppstart og det har fungert utmerket helt til mai 2005.

Da begynte ting å skje, jo mer de skrur opp jo mindre hastighet får jeg.

Nå etter siste hastighetsendringen er jeg nede på 30 Kbit/s.

En jeg kjenner bor 1000m lengre fra sentralen og han har 700 Kbit/s bedre en det han skal ha. (samme sentral og pakke)

Men uansett så tror jeg de leverer det de lover på de lave hastighetene, gjelder vel alle skulle jeg tro.

Ventetid på kundeservice er betraktelig bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...