Gå til innhold

lage en "webshop"


Anbefalte innlegg

Hallo jeg har null peiling på hvordan jeg skal programmere dette her. å er egentlig ganske blank generelt på programering.

 

Det jeg vil lage er en "webbutikk" der folk kan handle biletter til et enkelt arrangement. så skal det bli sendt en mail til selger og kjøper om div info.

 

er det noen som har noe slik ferdig eller noe? legger ved bilde av slik jeg mener ..

webshop.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

grunnen til at jeg føler for å lage dette selv er: det er så utrolig simpelt å lage (om man kan det)

 

Å er ikke akkurat så alt for intr. i å betale så mye for det.

 

Den gratis løsningen er vell egentlig overkill for dette?

Det er snakk om en løsning som skal bli brukt 1 gang i året å for å selge et produkt.

Lenke til kommentar

Det går alltids an å tilpasse HS.CART(som er gratis) til å funke helt greit. Den er ikke for avansert, men enkel og grei, og lagrer alt i filer (ikke mysql). Minuset er at hvis du vil sende mail til kundene automatisk så må du lage koden for det selv.

Å lage butikken selv er nok ikke fullt så enkelt som du tror nei, ettersom det er blir veldig viktig å ha et stabilt og sikkert script.

Hvis det er noe annet du er ute etter har de en del forskjellige nettbutikk-scripts på Hotscripts.

 

edit: skriveleif

Endret av anners
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...