unleashed Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 hei.. skal begynne med wow.. må jeg da kjøpe spillet? jeg har fått lånt det hos en venn og lakt det inn.. er det da nok at jeg kjøper dette her ??
elf_man Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 hei.. skal begynne med wow..må jeg da kjøpe spillet? jeg har fått lånt det hos en venn og lakt det inn.. er det da nok at jeg kjøper dette her ?? 5578972[/snapback] Nope, du må nok kjøpe en fullutgave for å spille det. Trenger jo ikke selve cd-platene, men du trenger en fullverdig key, og de kommer KUN med spillet. Simen
unleashed Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Skrevet 9. februar 2006 så jeg må kjøpe spillet OG Game cardet?
rallrall Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Når du kjøper spillet følger det med en måneds spilletid da
unleashed Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Skrevet 9. februar 2006 da kjøper jeg selve spillet i første omgang
Bautastein Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 da kjøper jeg selve spillet i første omgang 5579102[/snapback] Hvis du har kjøpt spillet så er det ingen flere omganger:)
unleashed Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Skrevet 9. februar 2006 jeg mener at jeg kjøper spillet nå. og gamecard om en liten stund:p
Speik Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 jeg mener at jeg kjøper spillet nå. og gamecard om en liten stund:p 5580183[/snapback] Du sparer penger på å bruke kredittkort (VISA/MasterCard) i stede for å kjøpe camecards. bare så det er sagt. Men jeg oppfordrer deg til å snakke med noen der du kjøper spillet, hvertfall hvis du kjøper det i en game-shappe. jeg kjøpte spillet på Spaceworld, og der fikk jeg stor hjelp til hvordan jeg skulle starte opp.
unleashed Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Skrevet 9. februar 2006 jeg har bestilt det på cdon.com nå da;)
Caddy Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Jeg prøvde å kjøpe bare spillet.... Tror du jaggu ikke man måtte ha gamecard i tillegg selv om det følger med en måned gratis?? (jeg måtte i værtfall registerer gamecard eller visa før jeg kunne bli ferdig med hele registreringa...)
Blib Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Du må binde kontoen din til enten et kort eller et gamecard for å kunne spille. Du blir ikke trekt for å binde kontoen til VISAet
Gamlemor Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Du sparer penger på å bruke kredittkort (VISA/MasterCard) i stede for å kjøpe camecards. bare så det er sagt. 5580221[/snapback] Nei, det kommer ann på valutaen. Akkuratt nå koster det 104KR per måned med visa, på toys 'r' us koster det 200KR for to måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå