iTxOuMs Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 (endret) No har eg endelig komt meg inn etter den forrige feilen, eg måtte laste ned nyaste DirectX.... Men over til problemet her: eg går inn på Couter Strike Source og skal joine ein server men då kjem denne boksen opp (sjå vedlegg) og sånn er det på alle serverene eg prøver og joine... Ka er problemet? på førehand, takk for alle svar Endret 12. februar 2006 av iTxOuMs
Bear^ Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Kanskje litt mer informasjon hadde vært bra. Som f.eks oppkobling, har du router, bruker du firewall etc. Det som skjer er jo ganske åpenlyst, dog svarer er ikke like lett å komme frem til. Så hadde vært litt nice med litt mere informasjon om hardware og software
Johnx Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 (endret) Tror du bør skifte emnetittel til noe mer informativt! Tittelen din sier ikke så mye om hva tråden din handler om. Har du forwardet routeren din? Eller må man ikke det på CS:Source? Kan også være en software feil så det kreves reinstallasjon av spillet siden feilen kom etter du patchet spillet. Endret 9. februar 2006 av Johnx
iTxOuMs Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Skrevet 9. februar 2006 ok, svarer til alle.... eg har northon.... er kobla rett på en Router og bruker XP pro...
Bear^ Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Har CSS tilgang til å sende og mota signaler, er det firewall å routeren og om så er, er den innstilt for å slippe gjennom signaler fra CSS?
iTxOuMs Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Skrevet 9. februar 2006 css funka jo før.... La inn windows på nytt, så fucka det opp.... no har eg desable northon...
brd Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 css funka jo før.... La inn windows på nytt, så fucka det opp....no har eg desable northon... 5579589[/snapback] Har du telenor?
iTxOuMs Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Skrevet 10. februar 2006 (endret) Har enivest breiband.... Enivest Endret 10. februar 2006 av iTxOuMs
iTxOuMs Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Skrevet 12. februar 2006 Css klikka plutselig en dag, heile dataen begynte å lagge og det kom opp feilmeldinga -Failed after 4 retries-. Då tenkte eg at eg kunne legge inn windows på nytt. Eg gjor det, men då kom den samme meldinga opp. Hmm, er det noken som kjenner seg igjen? så SVAR
galaxee Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Du har ikke Windows-brannmuren på? eller lagt inn noen nye programvare før det skjedde? Får du servere opp i steam? da burde ikke steam.exe vært blokka av norton osv.. http://tester.datasec.no Her kan du sjekke om pcen får noe ping respons osv Kva router har du? prøv å åpne port 27015 og se om det hjelper. så kjører du en "Manuell portsjekk" på 27015 bare husk å slå av norton først med norton firewall så får du "Filtrert" opp på alle! uten så får du "åpen/stengt" porter etter kva du styrer i routeren åpne porter skal ikke være nødvendigt for å bare spille,så det høres rart ut du har ikke andre Brannmurer på pcen?
iTxOuMs Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Skrevet 16. februar 2006 (endret) Du har ikke Windows-brannmuren på?eller lagt inn noen nye programvare før det skjedde? Får du servere opp i steam? da burde ikke steam.exe vært blokka av norton osv.. http://tester.datasec.no Her kan du sjekke om pcen får noe ping respons osv Kva router har du? prøv å åpne port 27015 og se om det hjelper. så kjører du en "Manuell portsjekk" på 27015 bare husk å slå av norton først med norton firewall så får du "Filtrert" opp på alle! uten så får du "åpen/stengt" porter etter kva du styrer i routeren åpne porter skal ikke være nødvendigt for å bare spille,så det høres rart ut du har ikke andre Brannmurer på pcen? 5595952[/snapback] eg har brannmur PÅ ja, eg la ikkje inn nokre nye programmer før det gjekk gale.. får serverane opp i steam.. har router som er levert frå Breibandsselskapet... Endret 16. februar 2006 av iTxOuMs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå