Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

nesten ferdig med å fjerne en vorte!

O.J

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Middelet jeg brukte funka topp. Filte ingenting, bare klinte på nytt middel hver dag. Til slutt tørka vorta ut og jeg kunne bare pille den rett av med røtter og det hele. Datt egentlig omtrent av av seg selv. Men tror det tok en del dager.

• 4 måneder senere...
Skrevet

det beste du kan gjøre er og rive den av det gjorde jeg. husk du må få med hele rota. når du har drat den ut skal det se ut som en gulerot.. har aldrig set noe mere til den vorta,.,.,

Skrevet (endret)

Hvorfor ikke kappe av hånda :innocent:

Jeg hadde en sånn vorte på hånda en gang men jeg hadde på sånn salve da ble den borte :cool:

Endret av Rindal-jr
Skrevet

Husker jeg hadde en vorte på handen når jeg var 6år.

Fikk på sånn middel èn eller to ganger, også forsvant den selv. Husker jeg blødde av den en dag i barnehagen, skikkelig mye. Alle ble drit redde. Hehe.

Skrevet (endret)

Når jeg var liten, hadde jeg vorte på tommelen og pekefingeren. Det pappa gjorde var å lime pekefingern til tommelen min (vorte mot vorte), så smilte han og gikk.

Vortene forsvant når jeg reiv av litt av hvert for å få fingerene fra hverandre. Anbefales ikke ;)

Endret av dan1el
Skrevet

Hei,

de fleste får en eller fler vorter i løpet av livet (ofte i puberteten). Vortemiddel kan brukes, men de går ofte bort av seg selv etter en stund, selv om de ikke behandles.

Skrevet

Husker jeg hadde en jævlig en mellom tommelen/pekefingern. Før jeg fikk tak i vortemiddel prøvde jeg å skjære den av. Det var jævlig vondt ettervært, endte med at jeg ikke fulførte. Gikk med vortemiddel en stund, til den omtrent ikke ble synlig, så bare ble huden i det område så hardt at det var bare å rive av litt iblandt. Så forsvant den.

Skrevet

Få den eldste tanten din til å smøre grisefett over vorta med en rå ribbe eller noe, så graver hun den ned en plass du ikke vet om.

Funket for meg. :wee:

Skrevet

Jeg brukte nettop et middel på min, den løsnet jo.. men jeg brukte en saks som du klipper neglene med og skjærte den ut.. nå har jeg bare et fint sår som gror:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...