Whalecore Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Anbefaler deg å joine en clan. Om du er interesert kan du bare klikke på linken i signaturen min. Kan si at vi spiller aktivt, med teamspeak hver dag! 5574402[/snapback] Tipper dere ble litt skremt når dere tapte de 3 første omgangene mot oldisene i BFBoys i går. Synd dere klarte å nulle oss i siste omgang. Vi rota bort seieren der. 5584663[/snapback] Vel, i disse tider hvor e-sport (spessielt BF2) blir mer og mer aktivt i media (nett-tv) så måtte vi jo skape underholdning, og gjøre det litt spennendes! Neida, selvsagt tuller jeg bare. Dere var veldig gode, og vi ble overraska. Gg. [tlv] xantir
Elendil Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 TLV kan suge kuken min. 5584699[/snapback] Trur ikkje dei har noe imot det. 5584819[/snapback] Den var så tørr at jeg tok den ikke engang..... Men du, fikk du avslag fra oss og søkte hos Catch? Om dette er tilfelle er det jo en skam 5584875[/snapback] Stemmer faktisk.
-Teddy- Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Tipper dere ble litt skremt når dere tapte de 3 første omgangene mot oldisene i BFBoys i går. Synd dere klarte å nulle oss i siste omgang. Vi rota bort seieren der. 5584663[/snapback] Vi ble helt jævlig skremt. Zylark på bf.no forumet hadde jo spådd en STORseier til oss, men vi manglet vår viktige CL, og hadde ikke TS, ei heller noe taktikk før rett før kampen. Så vi var uforberedte. Hadde alt gått etter planen før kampen, så hadde nok dere blitt rimelig godt banket 5584812[/snapback] Jeg var bare med på Op Cleansweap. Altså, hva feilte det servern deres? TV missilene hoppet bortover som noen forbannede kenguruer og IGLA'ne var jo helt på trynet, de traff jo hver gang, tom når jeg hadde droppa flares og stupt bak fjell traff de jo. Tror ikke serveren deres er helt god på ting som beveger seg raskt. Det var iallefall uspillbart for meg i heli. På bakken tror jeg det var bra tho. Det siste jeg hørte fra TS før jeg leava: "Alle sammen bare løper fritt jo! Har INGEN lest taccs?!? Alle pell dere inn på Taktikk forumet og les der NÅ! FORT!" Vet ikke om det var live men det virket som det. En annen artig greie var på starten på clean: 10 sek til spawn: "Ok, da tar jeg co med Teddy og bailer der og der..." "Nei, det skal jeg gjøre" "What?" "Hvorfor er du squadleder i toern?" "Det er jeg som skal baile og folk skal spawne på!" "Nei!" Også spawna vi. :!: Snakker om kaos når cl er away og vi ikke har vanlig opplegg for taccs. -- Sorry for ekstrem off topic. Tror jeg skal søke om å få en slags SO for Battlefield forumet hvor man kan tafse litt om ligakamper o.l.
k-mouse Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Siden tråden allerede har sporet av litt mye, tenkte jeg at jeg får komme med et lite "offisielt" svar fra våres side, og prøve å oppklare det mystiske. Først vil jeg si det at å være med i en clan, er ikke bare "å være med". Det innebærer så ufattelig mye mer enn det. Vi prioriterer felleskapet og det "sosiale" (om jeg får lov til å bruke ordet i denne sammenheng) og derfor er det viktig at du er på IRC og Teamspeak 24/7, liker å snakke med andre folk og bli kjent med dem, virkelig er aktiv, og viser et sterkt engasjement for alt og alle. Vis at du har det gøy! Og dessuten innebærer klanspilling at man ofte må prioritere ting som omhandler klanen fremfor mye annet som f.eks. familiebesøk osv Hvis vet at du oppfyller alle disse kravene, er du mest sannsynlig den fødte klanspiller. Når man skriver en søknad på 2-3 linjer + essentiell informasjon, viser det hvilket nivå ditt engasjement og dine ambisjoner ligger på. Nemlig altfor lavt. Dessuten er det jo et bevis på at man er en slik person når man etter avslag slenger dritt til klanen og om klanen. Når det gjelder elendil sin søknad, så er det noe jeg ikke har så god samvittighet over. At du fikk avslag er egentlig langt ifra riktig. Du var (eller tør jeg si "vi var") nemlig litt uheldig med tidspunktet, det var hektiske tider og på en eller annen måte klarte jeg selvfølgelig å rote bort søknaden din og glemme den litt bort. Hvis jeg ikke tar veldig feil, så fikk du vel egentlig aldri noe svar av oss. For da jeg husket søknaden din igjen så jeg nemlig catch-logoen din og tenkte at det allerede var for sent. Du er en god spiller, og vi "mistet" en stor sjanse Var absolutt ikke meningen at du skulle sitte igjen med følelsen at vi ikke ville ha deg, spesielt ikke uten å gi deg et ordentlig svar. Når det gjelder det å vinne og tape matcher, så må jeg innrømme at det selvfølgelig er morro å vinne litt innimellom. Men det som virkelig er morro, det er nemlig å se clanen komme ut av en dårlig periode med store tap, til litt mindre store tap, og så kanskje noen seiere innimellom. Nemlig det å se at vi stiger, at vi forbedrer oss, og at vi lærer av å tape. Jeg mener helt dønn seriøst at man lærer mer av å tape enn å vinne, da kan vi se på hva vi gjorde "feil" og rette opp det igjen, mens når vi vinner, er det mye vanskeligere å finne noe vi kan gjøre bedre. Seier er gøy, tap er lærerikt. En god kombinasjon er ideelt for fremgang. Synes de aller fleste egentlig ofte er litt for opphengt i det å vinne og tape. Selv om det er en god rus og forsåvidt holder deg litt oppe om natta av å vinne, er det ikke så ille å tape heller Jaja, mye tullpreik her, men moralen blant alt skrapsnakket: felleskap über alles Hilsen den lille musa fra de gjenlevende vikingene (k-mouse tah CL)
TheDarkListener Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Det iglaene var seriøst skumle ja. Aldri opplevd å bli tatt ned 4-5 ganger i en runde av AA før . Ble også tatt ned av det andre flyet uansett hva jeg gjorde. Akkuratt det var nok min feil da . Nå er k-mouse tilbake å rydder opp .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå