Silje: Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Hvis jeg bestiller dette får jeg en sever som jeg kan spille på og da eller får jeg bare en teamspeak server? LINK
ASDASDKL2131 Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 TeamSpeak is a Voice over IP program. A TeamSpeak user will often wear a headset with integrated microphone. In order to use TeamSpeak you have to run a TeamSpeak client and log on to a TeamSpeak server. TeamSpeak is often used for organization by gamers playing on the same side of a team-based multiplayer game.
Zeph Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 (endret) www.goteamspeak.com Eit program til å prate med andre over internett via mikrofon og høgttaler\headset. Endret 8. februar 2006 av zeph
Silje: Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Skrevet 8. februar 2006 www.goteamspeak.com Eit program til å prate med andre over internett via mikrofon og høgttaler\headset. 5572487[/snapback] må jeg ha en server for å bruke det? eller for å starte en "Kanal"
Silje: Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Skrevet 16. februar 2006 Herregud, det står jo teamspeak over hele siden, hjvordan kunne du unngå å se det? dust
A.J Green Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Herregud, det står jo teamspeak over hele siden, hjvordan kunne du unngå å se det? dust 5617897[/snapback] Ikke godt å si hva du tenkte nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå