Wooho Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 (endret) Altså her snakker jeg ikke om noen pirat versjoner osv, men en nedlastbar gratis versjon men en sån gratis CD-key som varer i 14 dager (som Eve Online) slik at jeg får prøvd ut spillet, før jeg eventuelt bestemmer meg for å kjøpe det og betale abonoment? Endret 8. februar 2006 av Wooho
orjanos3.16 Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Eneste mulighet er det 10-dagers gjestepasset som følger med når man kjøper spillet. Så med mindre noe har et slik og gi deg får du ikke testet det gratis.
Wooho Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Skrevet 8. februar 2006 Dette gjestepasset følger med på alle versjoner av WOW, uansett om man har den vanlige eller Collector`s Edition utgaven av spillet?
quakie Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Dette gjestepasset følger med på alle versjoner av WOW, uansett om man har den vanlige eller Collector`s Edition utgaven av spillet? 5572091[/snapback] Ja det gjør det!! Er på den siste dagen av det nå faktisk!
Wooho Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Skrevet 8. februar 2006 Da kjøper jeg den i de nærmeste dagene, begynner å bli lei alle jeg kjenner om hvor dumt det er at jeg ennå ikke har prøvd ut WOW.
quakie Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Da kjøper jeg den i de nærmeste dagene, begynner å bli lei alle jeg kjenner om hvor dumt det er at jeg ennå ikke har prøvd ut WOW. 5572553[/snapback] Kjenner følelsen :!:
AT1S Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Sier bare til alle dere som ikke har wow, kjøp det!
Demonic Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Men er du en svak sjel som ikke kjenner ordet, pauser, bør du styre unna =) Hvis du vet du kan spille med måte, er det ikke noe problem.
Nstin Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Men er du en svak sjel som ikke kjenner ordet, pauser, bør du styre unna =)Hvis du vet du kan spille med måte, er det ikke noe problem. 5574370[/snapback] Jepp. Blir så teit når man sier at wow ødelegger livet ditt og sånn bullshit Det er akkurat som du sier. Det er personen selv som ødelegger, ikke spillet. Så ikke start å spill hvis du er en "svak" person hehe. Er du ikke det så bør du virkelig prøve wow. Det er gromt.
thomassit0 Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 (endret) hvis noen vil kan de godt få et 10 day pass av meg. ( PM ) det fulgte og med 10 day pass key i forrige utgave av hjemme pc eller hva det heter. Endret 9. februar 2006 av 2mass
AnVli..p4 Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 man har jo guestpass..? Også kansje litt "offrules". Håper ikke dette strider mot reglene, men det finnes "free servers" lokalisert overalt i verden. disse serverene er litt ustabile og har få folk, men en ypperlig mulighet til å teste ut spillet før du kjøper det... dette er selfølgelig ikke en oppfordring, men ettersom det jeg vet er dette lovelig og blizzard er fullstendig klar over det. ps. kan komme nermere inn på emnet via en PM.
Demonic Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 ...men ettersom det jeg vet er dette lovelig... 5576484[/snapback] Ehh... nei, det er det virkelig ikke
Wooho Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Skrevet 9. februar 2006 Vel nå har jeg vært ute og kjøpt meg WOW, damn shit det er på 5 CD`er. WHF! Bedre med en DVD plate, men men. Holder på å instalere nå. På pakken står det at det går an å spillet gratis i 1 måned. Skal sjekke det ut nå.
Wooho Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Skrevet 9. februar 2006 Shaise hvor mange updates er det som har kommet ut egentlig, har ikke fått spilt ennå pga alle de updates som må instaleres. Plagsom dette, men nødvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå